Blog
megvolt a nyugati minitali vasárnap eléghideg volt de ennek ellenére elég sokan eljöttek messzebbröl is.az emlékmü alatti parkoloban találkoztunk aztán kb egy órát beszélgettünk és fényképezgettünk és elindultunk a körmendi MJUS -ba ahol nagyon jo pizzát ettünk és volt aki óriási adag tiramisut evett aztán 6 körül elindult mindenki haza.összességében nagyon jol sikerült kár hogy nem tudott mindenki eljönni aki akart.majd legközelebb...












Megkaptam a páromtól a karácsonyi ajándékomat egy teljes Ti belső képében. Ma be is raktuk. Eszméletlen jó!!!
A hátsó alfa jelről lepattogott a lakk és az embléma is kezdett eltűnni, ezért ki lett cserélve. A hátsó részénél, ahol egy rugó van beakasztva vizet kapott és attól ment szét. A rugó szerintem túl hosszú is lehet, mert már ki is lyukasztotta a jelet. Most nyomtam bele egy kis sziloplasztot, hogy a víz ne menjen bele.
Mivel többen írták a fórumon, hogy mennyire sokat jelent a +50-90%-os fényerejű izzó, ezért gondoltam kipróbálom. A GE +90%-os izzóját (H7) tettem bele, tapasztalatok később.
A fékem egy ideje annyira nyikorgott, hogy az őrületbe kergetett, ezért kapott új betéteket. AZ előző mintex volt, és a brembo tárcsával szerintem nem szerették egymást. Most ferodo ment bele, és végre csendesen tudok fékezni.





Az ősz hosszúra nyúlt, halogattam a téli kerekek felrakását. Mégis csak nyáriakkal szebb a látvány! :-) A szerelés szokás szerint GabCsiéknál történt.

Beszerelésre került egy ZAVOLI Super Kit típusú AutóGáz berendezés. Így próbálom csökkenteni a havi kb. 300 €uros üzemanyag költségeket.


Miután a múltkor visszahozta a szerelő az autót, nagy örömömben úgy huppantam bele, hogy a nem kis termetemmel az egyesben hagyott sebváltóba sikerült úgy belerúgnom, hogy a műanyag mechanikája eltört. Ezt 144.800 km-nél cserélni kellett. Az alkatrész hozzá 5700 Ft volt, de darabokra kellett szedni a gépállatot a cseréjéhez.
144.200 km-nél nagyon hangosan zakatolt már a motor, ezért elvittem szerelőhöz. Kiderült, hogy összefüggésben van a probléma a közel egy éve jelentkező, hideg indítás utáni lassú olajnyomás megérkezésével. Az auto alja fel lett ütve valamikor, és kilyukadt, és az olajpumpa ugyan működött, de a lyukból levegőt is szívott hozzá, ezért volt alacsony az olajnyomás. Végülis VVT-i és 4 gyertya cseréje lett a vége. Plusz akkor már csináltattam egy olajcserét is.