Blog
171.400 km-nél cserélt alkatrészek:
- vezérműszíj
-feszítőgörgők
-vízpumpa
-generátorszíj
-simmering
Folyt. köv.

Mondták az első futóműnek a szerelők....mire az jól egyenesbe állt.
Ma végre megszüntették a többszöri lengőkar csere-bere káros hatásait .Ismét egyenesen áll a kormány.
Sikerült kikapni a gyári magnót, és egy beéptőkerettel bettettem a régi fejegységem. Nem tud usb-t, memóriakártyát sem olvas, de nagyon megbízható és színben is nagyon illik a beltérhez. A régi mélyládát is sokáig próbáltam beszerelni, de nem találtam sehol helyet a tápkábel elvezetésére, így szerelőhöz vittem. 4 óra és 8000 forint. Most már teljes a hifi. Nem hangnyomásversenyre készült, hanem jó minőségben szeretnék zenét hallgatni. És erre ideális :)
Ma meglátogattam a Csörgő Autószervizt Várpalotán. Amik cserélve lettek: bal első stab. pálca, jobb hátsó csonka állvány szilent, olaj, olajszűrő levegő illetve (aktív szenes)pollenszűrő. Lengőkaroknak még nincs bajuk, úgyhogy azok maradtak. Még egy kipuff távtartót kellett hegeszteni mert megadta magát és elég érdekes csikorgó hangot adott hidegen az autó. Köszönöm a kiváló munkát a Csörgő családnak.



Leírhatatlan, egy szóban tudnám jellemezni: GOKART. A szemmel látható eredmény, meg itt van... Ami cserélve lett: első, jobb felső lengőkar; hátul,bal hátsó keresztlengőkar.

Egyik napról a másikra fogta magát és meghalt. Egyszerre mindkettő. Éppen ilyen alkatrészektől elvártam volna, hogy kibírják bármeddig, de nem... Utángyártottat egyszerűen nem lehet keríteni, senkinek nincs raktáron, gyárit meg nem akartam, így 3 hétig tartott, mire felfedeztem, hogy Pozsonyban is van Bárdi auto és 31€-ért vettem két Bárdi auto teleszkópot. Remélem 1-2 évig kibírják.
Első fényszórók szétbontása és tisztítása.
Nem egy egyszerű művelet volt, mivel az üveg a fényszóró házba valamilyen gumiszerű anyaggal be van ragasztva. Többszörösen körbevágtam szikével a ragasztást. Majd lapos csavarhúzóval feszítettem finoman miközben szikével tovább vágtam, míg szét nem nyílt. Puha antistatikus ronggyal kitöröltem a belsejét, az üveget viszont jól kisúroltam. A BEFORE - AFTER jelenség ebben az esetben szemmel látható :-)
Kicseréltük a szélvédőt, mivel az új 98eFt volt a bontott mellett döntöttem, tükörrel és esőszenzorral sikerült 15eFt ért hozzájutnom + 10eFt volt a szerelés és anyagköltség
Beszereltem egy WD MiniTV média lejátszót amire USB-n csatlakozik egy 320Gb 2,5" HDD, így már az ICS is maximálisan ki van használva.
Leírás:
Multimedia Bekötése

Miután sikerült elég jó áron hozzájutnom az"összetevőkhöz", pár napja felkerült a téli lábbeli. Lemezfelni, új Kléber gumi és gyári (használt-vatera) 15'-os dísztárcsa. Nem olyan szép, mint a 17-es aluval, de télre célszerűbb és így kb.1 literrel kevesebbet eszik a gép. Átnézettem Alfa szervízben, szerencsére minden ok, csak pár kisebb dolog lesz majd aktuális. Közben meg már várjuk a tavaszt...
