Blog
Elérkezett a kuplungszett cseréjének ideje. Ezt a múlt héten, egy a kuplung pedál benyomásakor hallható, pattanó hang jelezte(cserénél kiderült, hogy eltört a szerkezet), majd kb. fele lett a pedál mozgatásához szükséges erő mértéke.
Természetesen voltak már előjelek, pl. néha megcsúszott a kuplung erőteljes gázadáskor, 2200-as fordulat környékén, és "fent fogott a pedál", szivárgott a hátsó főtengely szimering...igaz már 2 éve is ilyen volt.
Tegnap csiga tempóban 90-100-al, lementem Szegedre, a megbízható szerelőmhöz, vittem a szükséges alkatrészeket, és bő 5 óra múlva mehettem a kész autóért!
Cserélve lett: hátsó főtengely szimering, kuplungszerkezet, tárcsa, kinyomó csapágy,
valamint most került beépítésre a két első gumi fékcső, és egy bal oldali külső féltengelycsukló gumiharang.(a jobb oldali már cserélve volt pár hónapja)
A kettős tömegű lendkerék hibátlannak tűnik, nem lett cserélve.
Külön köszönet illeti az alkatrész-beszerző barátomat is, a kellemes, baráti alkatrész árak és a gyors beszerzés miatt.
Felhasznált anyagok, és költségek:
Valeo 3 részes kuplung szett: 45e
Corteco főtengely szimering : 6e
Gomet gumiharang: 2e
Gumi fékcső (2db) : 5e
Bosch aero twin abl.törl. lapát 5e
Munkadíj: 32e





Vízsugaras vágással, kissé durva a vágási felület, és a furatok is utókezelésre szorulnak, de nagyon jó lett az eredmény. :)

Mindig is tetszettek azok az autók melyeknek az irányjelzője világított.
Nem szerettem volna led-eset tákolni, nagy nehezen sikerült olyan izzót találni amivel ez egész könnyen megoldható. 21/5W narancssárga duplaszálas izzó.
Egyenlőre külön kapcsolóra van kötve az 5W-os oldala




Felkerültek az új 284 mm-es Brembo Max sportféktárcsák, elölre. Ferodo betétekkel.
Remélem, most már megtudok állni :).
Indulhat a verseny! :D
Thanks Thomika-nak a beszerzésért! :).
Hát kicsit kalandosan de megjött a donor.Volt egy kis durdefekt útközbe de nagyobb baj nem lett hála istennek.Gyors kerékcsere a tréleren aztán tovább.Sajna nem a legjobb állapotba van de a célnak megfelel már csak egy balos lámpa kellene és megvan minden a helyrehozatalhoz.
Hát vágjunk bele és remélem minél előbb kész lesz a kicsike mindent bele Krisz!!!!!!!!


Hát igen valakinek azért sikerült még egy kis bosszúságot okozni.
Mínusz egy bal oldali ablak amit sikerült jól betörni szóval még egy plusz meló hurrrráááááááá nagyon örülök neki.



Hát a légzsák kikapcsoló csak megadta magát, tehát csere lett belőle. Ki lett cserélve még a balos - jobbos ablak gumi, mert már rozsdásodott a fém betét + a balos ablak keret gumija is. Természetesen ismét Csöri cartársnál tett látogató alkalmával.
165.200 km





Elgurultam futóműveshez régen volt már megnézve hogy áll a futómű. Alapjában véve kisebb nagyobb eltérésekre számítottam de ultra minimális állítást kelet csak eszközölni ez igen meglepett mert ides tova 4 éve nem volt állítva a futómű. Ami elszomorítóbb, hogy kerék centírozáskor kiderült az amit nem szerettem volna. A Pirelli P5 Drago gumik a végét járják, sokan szidták őket így úgy de kopásilag elég jól birják lenne még benne 2 szezon de valahogy szerkezetileg nem az igazi, egy párszor áltak 2-3 hetet az biztos nem tett jót nekik. Elégedett voltam velük és a mintázat is jól nézett ki de így mivel 2 necces és a másik kettő is problémás így kap a jármű 4 vadi új Michlein -t. Pirelli P6 -al szemeztem de ki szeretném próbálni a hurkás márkát és most akcióban olcsóbb mint a Pirelli, meglátjuk milyen lesz...
E borongós májusi napon, kis falumban a zöldséges és a posta között értem el a 45000. kilómétert,amikor éppen két éve és hét hónapja nyüstölöm a gépet :))
3
490
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- KRESZ
- Filmek
- Giulia
- Alfa-HiFi
- 159
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV