Blog
Eddig bírta a gyári akksi, azért nem rossz. Erhard intézett egy újat, 75ah-s került bele.
2009.12.10-én műszaki vizsgán esett át az autó. Kapott 2 év műszakit plusz 2 év zöldkártyát is.
Cseréltettem egyúttal:
olajat,
üzemenyagszűrőt,
olajszűrőt,
levegőszűrőt,
egy izzító gyertyát, mert megadta magát,
két első fényszóró izzót - az egyik kiment és állítani is kelett mindkettőn.
Km: 91873
Nem tudok mást írni, csak ismételni magam, mint egy fantáziátlan családapa, akinek a fejére nőttek a gyerekek: hogy rohan az idő.. Ennyi kilométerrel adtam el Julyt. Akkor már régen bizsergett a seggem, mert új autóba akartam ülni. Most ezt szerencsére nem érzem..
Olajcsere, szűrők cseréje és légszűrő tisztítás, fékbetét reszelés - továbbra is nyikorog.
Van még vele tervem kis csinosítás,másik gumik!De tavaszra szupi lessz és csak úgy feszít majd a vas a 16" os papuccsal:-}
Ma (1208) átvettük a jövő évi 156 topicos fali naptárat. Köszönet érte Diny cartársnak!
[Költségeim: 4200Ft 1db fali naptár +190Ft utalás]
Megkapta amire vágyott a 124hp :D lemérve 138hp és 23-25Nm a változás :D Sokan mondták felesleges mert nem érezhető kac-kac nevetnem kel.Nagyon megy és rugalmasabb,alacsony sebességtartományból is szépen gyorsul.
A múlthéten megjött a téli gumi, végül Kléber Krisalp HP2 lett. Sikerült akciósan beszerezni.
Ennél nehezebb volt felnit találni alá, először alut akartam, de aztán ez nem jött össze. Így maradt a csúnya vas felni. De szerencsére nem kell sokáig így lennie, hamarosan itt a tavasz (bár még csak most kezdődött a tél). :)
Folytassuk hát mondjuk autóápolás címszó alatt. :) Lábán hoztuk haza. Február volt... hó + fagy + 4 agyonkopott nyárigumi + azaz - érvényes papírok = 30 km/ kb 45 perc idegbaj. A kocsi ott ment keresztbe, ahol tehette, de irányítható maradt... tehát hazaértem egyben... legalábbis én. A kocsi más téma volt. Napokon bellül lekerült róla minden... kibeleztük. A látvány akkor valami sajtfélére emlékeztetett, most inkább Spongyabobhoz hasonlítanám a képek láttán. Irány hát egy karosszériás. Persze haver volt az első illető, aki egy Derbi motorért cserébe bevállalta a melót. Az elbaltázta szó megfelelő ragozására sajnos nincs elég találó, szalonképes magyar szó, ígyhát maradok a ku*...tyául elba*...ltázta kifejezésnél. Sokat állt nála a vas, és mikor visszakerült hozzám, már toltam is a következő műhelybe. Ali76 segédletével sikerült hozzá szerezni ép hátfalat, így csak a hátsó ablak alatti ívet kellett legyártani. A teljes kasznizás (taposólemezek újrahajtása, küszöbcsere, csomagtér majdhogynem újralegyártása meg millió lyuk és apróság kijavítása) üreg és alvázvédelemmel, azt kell mondanom: a meló nehézsége és a kivitelezés minőségéhez képest nevetséges 90-100e közti összeg volt. A kaszni szinte hibátlan állapotba került. Nagyon örültem, hogy végre jó úton, illetve, hogy egyáltalán haladt a felújítás, hát gyorsan elkövettem mégegy hibát, me' ugye nehogymá' minden rendben menjen.
Folyt köv...
Megdeglett a generátorom,fel kellett újítani.