Blog
szóval a bal első alsó lengőkar ki lett cserélve, megjött az a kis bisz-basz is, amiért kicsit sokat kellett fizetni, de kellett... emelett vettünk 2 új külsőt nyárra Bridgestone Potenza 195/50 R15.... ezen kivül még semmi nincs, szerintem nem húz úgy, ahogy kellene..... meg meg kell mosni...
2 hete arra lettem figyelmes hogy az eddíg szépen duruzsoló soros ötösből "traktror" lett.Hamar meglett(ek) a ludas(ok).A szíjfeszítők adtak a fül számára nemtúl élvezetes koncertet.Mikor megnéztük őket kiderült hogy a főtengelyszíjtárcsa csillapítása is megette már a kenyere javát, úh egy hétig tojással a jobb pedál alatt autóztam meghazudtolva önmagam.Ennek mától vége! A fekete cápa újra régi hangján dörmög,és okoz meglepetéseket a benzinégetőknek a sötét oldalról ;o)
Köszönet Erhard cartársnak az alkatrészekért,és a szerelőnek (Két Berki Bt) az újabb kiváló munkáért.
Ismét aktuálissá vált az olajcsere,és még volt egy félkész alsó toronymerevítő projekt Skull cartárssal. Skull cartárs invitálására meglátogattuk őt a ( számomra ) kimondhatatlan nevű településen. Sikerült megoldani az olajcserét,illetve az alsó toronymerevítő is elkészült.
Ezer köszönet Skullnak a segítségért,és a felajánlásért, valamint Dévidnek a navigálást.
Jókis nap volt,remélem leszmég lehetőség ilyen találkákra.



... megint! Tzolitól vettem egy index kíséretében. Mivel ő talált valami megoldást a folyton eltörő fényszóró-állító mechanikára, logikus volt tőle vásárolni. Már be is vannak szerelve :D
Talán már nem is meglepő, hogy ma is (0305) a fényezőnél kötöttem ki. Csináltunk is pár képet. Sok változás a képeken nem látszik, de egy újabb réteg (töltőalapozó) került fel mindkét elemre, ami már meg is száradt. Viszont a felirat nem akar lejönni a fenekéről, még az is lehet, hogy valamelyik őrült pillanatragasztóval nyomta fel anno.. Úgyhogy fényezve lesz az egész hátsó rész. Ha már lúd legyen kövér. :) Gondolom emiatt újabb napokba fog kerülni (meg pár tízezerbe) amíg visszakerül hozzám. De inkább legyen szép, mint hogy így maradjon mostmár..




Aszott teveszarrá fujt a szél,reggel lemostam a motort,csili vili lett,aztán kimostam a motorterét Alfinak,brigecio,forró viz meg minden,kicseréltem az ablakmosó tartályt,persze az is szépen lemosva,motortartó bakok csere,kaptak vazelint az összes csövet letöröltem,a kemény elektromos vetekékeket kicseréltem,kaptak uj végeket,kivettem a hütőt kimostam,a motortartó bakok helyét bekentem rozsdagátlóval,a vizpumpát kicseréltem,++a termosztátot is,a vizpumpa kerekét lefujtam fehérre.
Holnap megkezdem a visszaépitést,kis szerencsével vasárnapra beröffen.
Kipufogó leömlő csere, jobb hátsó kerékagy csapágy csere, 2 db ködlámpa csere, gázbovden csere,
Pár gyengén sikerült telefonos kép a mai (0304) állapotról.
-matricátlanítva'
-zajlik a feliratok eltávolítása
-a karosszéria apró hibáinak, mélyebb karcolások, kőfelverődések eltüntetése
-polírozáshoz való előkészítés
-hátsó toldat formájának véglegesítése
-küszöb problémák minimális orvosolása
-első lökhárítóban lévő fekete műanyag rács helyére varázsolása, feketére fújása a rács mögötti függőleges bordával együtt
-stb.




Már egy ideje nagyobb gázadásnál rángatott a vas.Úgy gondoltam,hogy egy gyertyacsere nem árthat.Thomika cartárs volt olyan kedves,hogy jó áron szerzett be Beru gyártmányúakat :)Ezenkívül még volt olyan kedves is,hogy be is szerelte azokat :)
Sőt mi több, kitisztította az alapjárati motort is és a levegőjáratot :)
Mivel nagy kedve volt szerelni még ráadásként beépítette a Marklarnál kukázott olajgombát is,így hát újra figyelemmel kísérhetem az olajnyomást :)
Hazafelé örömmel konstatáltam,hogy megszűnt a rángatás :)












2
674