Blog

>> EgyébFerko // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-03-19

Elvittem a GTA felniket lefestetni, mert volt rajta egy két kisebb hiba. Marha pöpec lett. A hibák kijavításra kerültek, a szín maradt olyan, amlyen volt. Már nagyon várom, hogy jó idő legyen ás felkerüljenek az autóra. :-))
Fényképeket nem tudtam csinálni, de majd pótolom.:-))

>> SzervizH@nß // Alfa 145 TS // 2010-03-12

ismét jött pár alkatrész

>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2010-03-12

Meglett az erősítő helye. Szerintem egy nagyon igényes beépítés született, hála a Fanat-X csapatnak. Készült egy konzol, ami le lett kárpitozva, a kábelek el lettek dugva, minden a helyén van. A hangzás is be lett állítva, kész a rendszer. Szépen szól, tiszta a hangzás, és ereje is van. Úgy érzem, hogy kifogástalan lett. :-)
Ja, és még maradt bőven hely is a csomagtartóban. :-)

>> Szervizcsontz // Alfa 146 T-Spark // 2010-03-11

129.650 km-nél folyott az olaj a szervóból (eltört a kisnyomású szervócső), ezért el kellett vinnem szerelőhöz az autót. Akkor meg már elvégeztettem pár egyéb alkatrész kicserélését is. Ezek lettek cserélve:
- Alacsony nyomású szervócsó (11.000 Ft, valahol Dunakeszin csináltak hozzá újat csatlakozókkal együtt)
- Lambdaszonda (33.000 Ft, albaalkatresz.hu-tól, Bosch 258006190)
- Légtömegmérő (33.000 Ft, albaalkatresz.hu-tól, utángyártott. Az eredeti Bosch 0280218001 volt)
- Kuplung szett (43.000 Ft, albaalkatresz.hu-tól, Valeo, 200mm-es)

+ A vezető ülésnél a biztonsági övfeszítőt meg kellett javíttatni, mert elromlott (se ki, se be)

Eredmény: Jó zöldkártya értékek, kuplung nagyon frankó, és nagyon szépen megy az autó.

 
>> Eseménykertecs // Alfa 155 1.8 TS 16V // 2010-03-12

2010. 03. 06-án este elvitték. A mecseki kanyarok után az Alföldre került.

 
>> SzervizEdyboy // Alfa 155 1.7TS 8V // 2010-03-11

Na,végre ki lett cserélve a fék vákuum dob,úgyhogy ismét jó a fék :)
Valamint ki lett cserélve a kuplungtárcsa és szerkezet és csapágy is :)
Hogy ne legyen teljes az öröm:nem bírtam kiszállni a kocsiból,nem nyílt az ajtó,csak kívűlről :(

>> SzervizGabi146 // Alfa 146 1.4 16V Twin Spark // 2010-03-11

Mint már előző blogombam említettem, ahogy megcsinálok valamit, rögtön előjön a következő probléma. Kedden melóba menet szétment az egyik szervócsövem. Napi gyúrásnak megfelelt a hazaút, majd szerdán irány a szomszédban lévő Lángba, 3070/l-es olcsó!!!!! Mobil olajért. Hála istennek a hidraulika csőnek csak 800 ft volt métere a Hidrobuszt kft.-nél. Kollégám meló után beugrott és gyorsan kicseréltük a parkolóban.

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-03-11

Ahogy Ignác mondaná: 'elmulasztottam a pillanatot..', mikor felkerült a szárny, azt mondja nem tudtak aludni, olyan korrektül néz ki.. :) Asszem du. (0311) megsasolom, nagyon kíváncsi vagyok én erre.

[...]

..és tényleg:) Nagyon jó lett szerintem. Sőt. :) Szinte már olyan mint az eredeti képeken. Egy-két dolog viszont még hiányzik róla, illetve a polírozásból is hátra van még egy réteg. A küszöb viszont szívás. Az még több időt fog igénybe venni. A belső fekete műanyag küszöbburkolatokat is le kell majd még fújni, ill. a csomagtér kárpitot visszatenni, de ezek már apróságok.

>> Tuning és extra127_sud // Alfa Alfasud 1.5 Ti QV // 2010-03-11

Ma végre megérkeztek a régóta várt sport levegőszűrőim! Nagyon régóta nézegettem milyet vegyek, és végül az ITG-re esett a választás. Ez teljes felületen szívja a levegőt és belül van egy erős fémháló. Remélem nemcsak jó lesz az autó hangja hanem lesz teljesítmény is :)
Már csak a hozzá való alaplapokat kell megvennem...

 
>> SzervizWarbiRunner (Gyuri) // Alfa 146 1.9 JTD // 2010-03-10

1. Vedd ki a 2db imbuszcsvart fent a befúvórácsoknál (kép 1)

2. A hamuzónál bal és jobb fent lévő csavarokat vedd ki (kép 2-3)

3. Pattintsd le óvatosan a középkonzoltól balra lévő kis textilbetétet. Ezt 3 különböző fajta patent fogja, a középkonzol felől kis fémpatent is tartja. Óvatosan, de határozottan kell feszegetni. Nekem kézzel lejött, és egy patent sem sérült. (Kép 4)

4. A fenti játék a jobboldali kárpitbetéttel, a patentok az autó hossztengelyével párhuzamosak, nem merőlegesek a kárpit felületére. feszegetéskor ezt jó tudni! (Kép 5)

5. Kombináltfogóba hajtogass kis bőrdarabot, és ezzel megfogva húzd le a tekerőkapcsolókat (Kép 6)

6. A Középső tekerő alatt (ventillátor fokozat) van egy rejtőző csavar, vedd ki! (Kép 7)

7. A hamutál belső hátsó csavarjai is jöhetnek. Ezek szivatósak, ajánlott mágnesezett csavarhúzó használata, különben a csavar beesik a kitudja hova...visszatétel szintén türelem és figyelem igényes, nekem ez a rész volt a neheze :-) (Kép 8)

8. A hamutartó kihúzható, a kábelezés kiengedi. Mögötte van még 2 csavar, ami alul fogja a középkonzol betétet. Ki velük! (Kép 9)

9. Óvatos de határozott mozdulatokkal kifordítható a középkonzol betét. A kábelezésre figyelj, csak ameddig engedi! Mögötte feltűnik a 2 kis izzó. Ha világít is az egyik, cseréld mindkettőt újra! Sima foglalat nélküli 1.2W-os rizsszemizzó való bele. (Kép 10)

10. Ezután fordított sorrendben pakold össze, javasolt meghúzni minden más hozzáférhető csavart amit csak észreveszel, meglepően nyekergésmentes lesz az autó :-) (Kép 11)

Ennyi. Az általam használt eszközök listáját lásd az utolsó képen. Sok sikert!