Blog

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-03-20

Végre elérkezett (0320) a lassan fél éve várt LCD beszerelés a Paradoxban. Reggel 8-ra kellett mennem, hogy még időben végezzünk szombati nap lévén. Korai volt a negyedhetes kelés, de szerintem megérte:) Délre végleges formát öltött a cucc, minden működik, kivéve a hangot:) Az alpine fejről lespórolták a jack-es AUX-ot, így csak egy Full Speed (Ipod) csatlakozó van rajta, amihez nem volt nekik polcon átalakító, tehát meg kell rendelni (nevezett: KCE-236B). Ezen kívül minden rendben zajlott, végre az USB kábel is teljesen el lett rejtve a kárpit alá és csak a kézifékkarnál lóg ki a vége, amibe a pendrv-ot dugom:) Illetve helyére került a media playert tartó kárpitozott konzol is a lejátszóval együtt a kesztyűtartó alá.

megjegyzés.: a váltógombon és az első ülésen az a fura narancssárga dolog, az csak a Paradox-osok védőhuzata, nemenyém' .. :)

[Költségeim: kárpitozás 2000Ft, 2,5óra munkaóra (a valós 4 helyett:), relé, csatlakozók, stb..]

>> EgyébBagee // Alfa 145 1.4 16V TS // 2010-03-20

Nyári pacskerok fent vannak....

 
>> SzervizBagee // Alfa 145 1.4 16V TS // 2010-03-20

Klíma csapágy csere mert oda volt. most már csend van körülötte. Feltölteni kell és jöhet a nyár...

 
>> SzervizSurcy // Alfa 156 2.0 16v TS // 2010-03-20

Még nem esett át a vas ilyen féle műtéten igy elérkezett az idő,hogy ez is meglegyen,fő a nyugalom:-}Laci barátom segédletével beszereztük a neki való gyertyákat!4db CHAMPION copper plus (OE 094 RC6YCC) & 4db CHAMPION copper plus (OE 092 RG4HC)Most elméletileg 50000km ig nem lehet gond:-}Koopp-koopp! jelenlegi KM:190840-várhato csere:240840-

 
>> Tuning és extraTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2010-03-17

Hazakerültek a nyári kerekek. Még van vele meló. Örülök. :-)

>> Tuning és extraTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2010-03-19

Bekerültek előre is az ülések. A képek minősége nem megfelelő, mert már sötétben kattingattam. A bal hátsó ajtó kárpit és a jobboldali B oszlop kárpitját még meg kell igazítanom. Az ülésfűtés kábelezését majd a zene kábelezésénél oldom meg.
Nagyon jó benne ülni. Még a fa hatású dolgoka eltüntetem belőle.

 
>> SzervizTakizse // Alfa 155 TS 2.0 Super // 2010-03-19

A mai nap termése :
Megtalálatam a pici rángatás okát ( kb.1500-3000 - ford közt) :a gyujtás része egy kicsit el volt hanyagolva csoda hogy
egyátalán ment az autó a négyes henger gyertyáit teljesen ellepte az olaj ami a szelepdekli tömitéstől folyt oda. Megpróbáltam húzni a szelepfedélen és el is repedt, de már nem elöször. (A fedél nem a 155 erőssége)
Kipucoltam az alpjárat szabályozót és láss csodát gázadás nélkül indul.
Menetpróba után fülig ért a szám sokkal jobban ment és nem rángatott.
Sajna másnap ismét volt rángatás érzetre kb. 50 - lóerővel gyengébb lett egyszer menetközben le is ált és visszadurrogot újra inditás után a code lámpa maradt égve
gyujtás le-fel és elaludt a code lámpa.

 
>> EseményBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2004-02-28

Megláttam a neten és egyből beleszerettem! Másnap elmentem megnézni ide és már együtt jöttünk haza Kispestről! Persze azért egy kis alkudozás is volt az árból, mert 990-ért akarták adni! Így maradt az átíratásra is! ;-) Azt mondják, az első mindig nagyon emlékezetes... az is... mármint az első út! ;-)) (IS)

>> Egyébimi156 // Alfa 156 SW 1,9 JTD // 2010-03-19

Talán ma volt az első igazán tavaszi nap.Kellemes tizenegynéhány fok,napsütés,lágy koratavaszi szellő,madárcsicsergés,stb-stb.Mindez arra bíztatott,hogy felkerüljenek a nyári kerekek a gépre.
Szépen lemostam a paripát,majd lecseréltem a csúnya,fekete lemezfelniket a szépen csillogó MOMO-ra.Hihetetlen,mennyire más képet mutat így a drágám!
Alig tudom róla levenni a tekintetem:-))!

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-03-19

Időpont egyeztetésre és konzultálásra elgurultam (0319) a Dinamit műhelybe, hogy a tervezett kétoldali kivezetés, dupla kör végekkel egyáltalán lehetséges-e. Kisebb kompromisszum árán megoldhatónak látszik a feladat, de a kivitelezésre még bő egy hetet várni kell, március 29-én kerül rá sor. De addig is legyártják a szükséges csöveket és a spec. hátsó dobot, mely alkalmas lesz a két oldali kivezetéshez. Középdob híján kicsit hangosabb lesz a rendszer, mint amit szeretnék, úgyh vmit mókolnak rajta, h mégse legyen:) ..nemértekhozzá:) Első blikkre 60-at mondott rá (végek nélkül, mert ugye azok már megvannak), a végét majd hétfőn meglátjuk..