Blog
Úgy néz ki bevállt nálam a Valvoline oil :) Nem csipegeti annyira mint a többit . . .remélem továbbra is tartja. De viszont hidrotőkéket kell cserélnem előbb utóbb :)
Ma kicseréltem az első Indexbúrákat!
A bal odali be volt törve, a jobb oldalinak meg eltört tegnap este a rögzitő rugója!
Mostmár ismét szépen indexelgethetek! :-)))
Atesz155-től jóárasítva megvettem a H1-es xenon szettjét. A refibe fog kerülni, így "bi-xenon"-ná alakul az autó. :-)


Csomagom érkezett szerdán (0603) Erhardtól, benne az új lengőkarokkal, de nem voltunk itthon, így a postára kell érte mennem majd valamikor. De ebbe inkább bele sem megyek, hogy hogy tud az emberfia elmenni egy csomagért hétköznap, munkaidőben, mert ugye a posta is akkor van nyitva nálunk, egy perccel sem tovább, vagy még akkor sem.. Mindegy, megoldottam, hétfőn (0608) elhoztam a cuccot, köszi Erhard, minden rendben találtatott. :) A jobb alsó (első) OCAP, a jobb felső (első) pedig gyári darab lesz. Jövőhéten reményeim szerint beszerelésre kerülnek.
[Költségeim: OCAP alsó 26.000Ft, gyári felső 15.900Ft, összesen: 43.000Ft postával együtt, előre utalva.]




Zender kolega jóvoltával kicseréltem az oldal indexeket átlácóra igy már döfi.-}
2009.05.25 szervíz!Olaj(Selénia 20K) olaj szűrő,levegőszürő,hátsó betét csere!171800KM
5L Valvoline MaxLife 10W-40 + Olajszűrő
t.184.207
Ma végre hivatalosan is a tulajdonomba került az autó!
Most már a forgalmi is büszkén hirdeti, ez az autó nem másé, hanem az enyém!:-)))))
Bár egy kicsit rosszul esett, hogy az új okmány kiállítása már nem 8000, hanem 12000huf!:-(((
Még jó, hogy volt nálam ennyi pénz!
De sebaj!
Ma örülünk, és megyünk dolgozni(sajnos)!
Az SW spoilergumijának eltávolítása röviden.
Arról a gumiról van szó, ami a hátsó szélvédő és a spoiler között van gyárilag. Arra szolgál, hogy ne folyjon mindenhol a víz a szélvédőn, csak a széleken (és középen?).
Eltávolítása: 6 spoilerrögzítő anya lecsavar. Spoiler pár cm-ret megemel, így már hozzáférhetőek a patentok. Egy hegyes késsel benyúlni a patentok közepére és kipiszkálni a középső pöcköt. (Ha ez be van nyomva, akkor szétfeszíti a patentok belsőrészét->rögzíti azt.) Tehát középső pöcköt hozzáférhetővé tesz, majd csípőfogóval teljesen kihúz. (Úgy mint egy fogat. :) Innentől már csak be kell dugni a kést a patent pereme alá és kicsit megfeszíteni. Ekkor ki kell esnie. A művelet után nem árt (fekete) power-tape négyzetekkel leragasztani a lukakat. (Én legalábbis így tettem.)
Képek jönnek.