Blog

>> SzervizTresor // Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD // 2009-07-17

Hát nem sokat bírtak a felső lengőkarok, cserések lettek. Valami német gyártmányú került bele, kiváncsi leszek mennyit bírnak.
Ha már a szervízben jártam, megnézettem, hogy mitől kezd el néha nyikorogni a jobb hátsó fékem, ez is megoldódott.

Lengőkarok: 35000 Ft
Szerelés+futóműállítás: 26000 Ft

Ismét a százhalombattai Bosch szervízben történt a szervíz, maximálisan elégedett vagyok velük.

 
>> SzervizCro166 // Alfa 166 2,4 JTD Progression // 2009-07-17

148 200km -nél főtengely fordulatszám jeladó csere (Bosch)
Beépítve:Csiki-Bege Kft-nél

 
>> Tuning és extraystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-07-17

Hát, erre már nagyon vártam. Végre felkerültek az optikai kiegészítők. A két küszöb és a Novitec első toldat a helyén van. Valamint a műanyag rácsok helyett fekete alurácsok kerültek az autó elejére. Szerintem baromi jól néz ki így a kocsi, nekem nagyon tetszik. Nem is nagyon tudok ehhez még mit hozzáfűzni, beszéljenek a képek! :-)

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-07-17

Elsötétült.. (0717) ..méghozzá LLumar ATR 35 CH SR HPR fóliával a B oszloptól hátra, ill. az első szélvédőn a felső csík is ebből készült. Maga a szélvédő pedig kapott egy 99,9%-os UV védő (UV CL SR HPR) fóliát teljes egészében. Természetesen a mai akcióról műbizonylat is készült. Viszont az első ajtók fóliázása egyelőre egy az egyben kimaradt a lassan soron következő műszaki vizsga miatt (mivel azokra nem adható műbizonylat). Azokat utána veszi kezelésbe Gál Csaba, de már az új műhelyben..

Az ár kicsit barátibb volt, mint "Thommy-éknál". Ott ugyanezért melóért, ugyanezekből az anyagokból a háromszorosát kellett volna kicsengetnem. Durva.. Köszi ystuc a tippet:)

..itt van gyorsan egy-két rossz minőségű telefonos kép egyelőre, kb. semmit nem látni rajta, de azért mégis:)
..de azért a második sorba csak felkerült pár normálisabb, fényképezős is:)

>> Egyéb147Smz // Alfa 145 1.6 TS Special Edition // 2009-07-17

Tegnap tankoltam, és a kocsi a szokásos 11,5-11,8 liter helyett csak 10,9-et fogyasztott. Ráadásul a korábbi méréseimhez képest a mostani alatt volt 1 órás dugóban araszolás és nem fukarkodtam a klímával sem ebben a baromi nagy melegben. Szóval úgy tűnik, a motor 2500-3000 fordulaton való használata jót tett a fogyinak.

Jövő héten hétfőn megyek a carwellness.hu-sokhoz felpolíroztatni a kocsit, mert sok helyen matt már a fényezés. Meglátjuk, hogy milyen állapotúra sikerül felhozni és aztán megfontolom pár helyen a fényezést. Igazság szerint erre most nem költenék, de majd még átgondolom.

 
>> EseményÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2009-07-17

Nos, bekövetkezett, ami évek óta ott lebegett a fejünk felett: a klíma rendszer megadta magát.
Az a kis lyuk, ami éveken át csak éppen annyira szivárgott, hoyg egy nyáron át azért biztosan hűtött a kocsi, most, a feltöltés után nem sokkal annyira kitágulhatott, hogy az összes gáz elillant. Elnézést, Föld, majd törlesztek.
Viszont olyan cseles ez a lyuk, hogy egyelőre, első keresésre nem mutatkozott meg.
Most úgy döntöttem, hogy kap még egy lehetőséget a rendszer, kocsistul, mindenestül, szóval megkeressük a lyukat vagy lyukakat, minden cserélendőt felírunk, beszerzünk, mindent cserélünk, és egyben átállunk a környezetkímélőbb új gázra.
Nem lesz olcsó, de akkor már erre tényleg nem kell többet költeni abban a pár évben, ameddig szolgál minket ez az autó.
Tök mázli, hogy a fertőtlenítőt nem fújtam bele a múltkor.
Talán mire készen lesz, itt is az ősz. :)

>> EseményWhite Lady // Alfa Spider / GTV 2.0TS LUSSO // 2009-07-16

Sajnos történt egy kis vis major. Került a jobb hátsó sárvédőre egy kis "sportcsík" és némi nemű horpadás. :( Na ezt nem nézhettem, így lakatoshoz vittem ahol is gyorsan és gyönyörűen orvosolták a problémát. Most már újra gyönyörű! :))

 
>> SzervizWhite Lady // Alfa Spider / GTV 2.0TS LUSSO // 2009-07-11

Épül, szépül, de a szépség nem minden. Némi futómű javítást igényelt a drágám. Ezt azzal adta tudtomra, hogy kopogó hangok jöttek az eleje felől. Elvittem Zé-hez, hogy szakértse meg. A diagnózis: Bal oldali lengőkar szilent off. Valamint a stabilizátor pálca is kivan. Oké cseréljük párba. Átnézte a hátulját is ahol g-szem csere szükségeltetett.
A végeredmény szuper stabilitás és csendes haladás! :))

 

Xenon vissza cserélése Halogénre.

 
>> Szervizjoe156 // Alfa 156 1.9 JTD Mjet // 2009-07-04

Bal első alsó szilent meg adta magát , Sardulah Cartárs megoldotta a cserét , köszönet !