Blog
Most éppen Bajára, unokatesóm dunaparti nyaralójába. Két éve nem voltunk, mindíg csak toltuk arrébb.20.-án, csütörtökön reggel 7-kor indultunk Dabasra ahol volt egy üzleti ügyem, onnan át az 51-re Tass felé. Hát aki a futóművét akarja tesztelni azon a 30 km-en van rá lehetőség. A 4 kerék egyszerre sose volt az úton, többször felütött, de azért élveztem. Nem mindenki. Miután megálltunk hányni, továbbhúztam az 51-re Baja felé. 10 körül leértünk. A ház a Duna-főág partján van a nyaralósoron, a Sugovica-torkolattól fél km.-re, a Futrinka utcában (tényleg!).
Örültünk egymásnak, megstíröltük a kéglit, kicsit lazítottunk a parton, ebéd, pihi, este húzás vissza Bp.-re. Azon nyomós okból, mert másnap reggel korán célbavettük Balatonakarattyát a kánikula és a remek vízhőfok miatt. Estig ott hemperegtünk, irdatlan pancsolások közepette. Találkoztunk rokonokkal is, nekik ott van nyaralójuk.
18 h. körül - miután rongyá égtünk és a labdahajigálástól elfáradtunk- elindultunk haza. A strandparkolóban felfedeztem cartársakat, HOT rendszámú pezsgőszínű 156-os, meg egy 147-es is volt, de úgy látom nem tagok. Útközben integettem mindenfelé, általában kölcsönös volt. Másnapra olyan izomlázam lett, amilyet évek óta nem éreztem. Akármit megnyomok magamon az fáj. Tanulság: ne labdázz órákig a vízben ha nem vagy hozzászokva. Még a nyakam is fáj. Azt hiszem most úgy csinálok mint Schummacher : ma nem ülök autóba :)






Nemrégiben,meglátogatott Süni 156 márkatársam egy kis baráti csevegésre!
A fotózás sem maradt el!Íme néhány fotó:





Régen voltam már autós jellegű nagyobb találkozón, nagyon szerettem volna már részt venni egyen. Ezen a hétvégén a Velencei tónál egy többnapos rendezvényt tartanak, gondoltam nem lesz rossz, nézzük meg. Zsé-vel megdumáltunk, hogy odaautózunk. Nos, bár ne tettük volna... Maga a helyszin nem volt rossz, de a szervezés kritikán aluli, színvonaltalan volt, így néhány óra elteltével távoztunk. Egy kezemen megtudom számolni, hogy hány olyan átépített autó volt ott, ami említésre méltó. Legközelebb jobban megnézzük, hogy hova megyünk.



Végre elkészült a kocsi!!!
Le lett fényezve az eleje teljesen, ki lett cserélve az olaj, olajszűrő, légszűrő, teljes vezérlés, vízpumpa!
ja és két hónapot állt a kocsi:-(
Km:157000
fent a hf elektronyosság bekötve vízcsövek fent vezérlést kell összerakni és meglehet próbálni indítani. Ottó lejmolt nekem vezérlés tappancsokat nekem csak még nincs nálam. igazából mostmár minden új lesz még egy gyertyakészlet meg futómű rendberakás és kész minden esetleg klímatöltés aztán már nem lehet belekötni az autóba...
Ma kicseréltem a csomagtartóba átmenő kábelköteget, mert nem nyitotta távirányítóról és kesztyűtartóból a fedelet. Ez a hiba orvosolva lett, és szerencsére egy fillérbe sem került! :))
Rég látogattam már az Amoréra és most megtettem úgy, hogy blogolok is egyett. Mióta nem jártam itt történt pár dolog. Ami legjobban ide tartozik az, hogy egy balos kanyarban Eplénynél az autó az árokba csúszott és egy fának ütközve teljesen összetört. Jó és szép autó volt épp teljesen négy kerekére lett rázva, hogy eladjam vagy elcseréljem.
Azóta a tulajdonomba került egy Chrysler Cirrus 2.5-ös V 6-os autó. A színe hasonló az Alfáméhoz, azon kívűl semmi azonos vonásuk nincs, de nem is azért vettem. További jó Alfázást kívánok minden Amore tagnak!
Elkészült egy egyedi gyártású vezérműtengely kimondottal a kompresszoros motorhoz. 9.4 emelés, 270 fok 0.018 -on, azaz elég kicsike tengely, de ami a lényeg, variátor került a végére.) A variátor 28 fokos, nagyon szépen jár vele az alacsony süritésű motor, szépen is indul, és off boost módban sokkal nyomatékosabb, mint elődje. A kisebb összenyitás miatt ahogyan azt Bélával számolgattuk, a töltőnyomás is nőtt, valamint az átlagos "szívóereje" a motornak is szépen javult, alapjáraton -6.2psi a -3psi helyett.













