Blog
Első alkalommal vehettem részt új munkahelyem, a K&H sportnapján. melyet minden évben egyszer, nyáron rendeznek meg. Nagyon vártam már, ugyanakkor nagyon izgultam is, hiszen sportolóként mentem a sportnapra.
16 csapat indult az ország minden részéből a versenyen. 12 sportverseny volt. Minigolf, teke, fittnessgép, vízibicikli, pentaque, kosárradobás, akadálypálya, darts, billiárd, bicikli, ugrálókötél, kvízkérdések.
A baranyai csapatban versenyeztem, egyéni eredményeket is néztek és a csapatokét is.
Tegnap este volt eredményhirdetés. Egyéniben 4 sportágban értünk el győzelmet: kosárradobásban, bicikliben, pentaqueban, ugrálókötéllel.
A legnehezebb fizikailag számomra az ugrálókötelezés volt. 2 percig mérték, hányat tudunk megcsinálni, szinte örökkévalóságnak tűnt az a két perc.
Kosárradobásban egy pont híján pályacsúcsot csináltam.
Kvízben maximumot ért el mindenki a csapatunkban.
Ugrálókötéllel is majdnem maximumot értem el egyéniben.
Kaptunk egy nagy arany csapatkupát, továbbá egyéniben elért pályacsúcsokért 4 kisebb arany kupát. Amikor átvettük a nagy kupát, kaptunk arany érmet mind a csapatban, plusz egy- egy sporttáskát megrakva ajándékokkal.
Ezúton is küldöm köszönetem a csapattársaimnak, nagyon jó volt együtt versenyezni, remek emberek, még jobban összekovácsolódott, erősödött a csapatunk! Nagyon jól éreztem magam a versenyeken, amit még fokozott, hogy egy nagyon szép helyen tölthettük a 3 napot, a balatonőszödi kormányüdülőben.
Nagyon finom kajákat főztek azok a kollégáim, akik a főzőversenyen résztvettek. Csapattársunk kakastökepörköltet készített, ezüstérmes helyezett lett.
Este fürödtem a Balcsiban, elmentünk a wellnesrészlegre is. Ma korareggel pedig az edzőteremben kezdtem, már kezd kicsit izomlázam lenni, ahogyan a többi csapattársamnak is.
Sajnos, hamar eltelt ez a három nap. Teszek fel ide néhány képet róla.












Az altalam nem kedvelt kromozott bordak nemi füreszeles csiszolas ragasztgatas utan bucsuztak a legbeömlőből,es átadták a helyüket némi aluracsnak.
A ködlampa melletti legbeömlőre is jutott az anyagból...



Valami rafinált módon ma megint égve marad a légzsákvisszajelző. Mivel garancia volt a javításra, szaladok is vissza vele a szervizbe.
Vége.
A logikussal ellentétben épp a hétvége nem alkalmas felénk a szerelgetésre, mivel bármikor bárki (sokszor én magam :-p) kitalálhatja a menőkét, így meg kár bármihez is hozzáfogni.
Ma is megvolt a program, szerencsére tetszőleges érkezéssel , így elétettem egy pár pontból álló - inkább vizsgálódós - szeánszot.
Valódi eredménnyel járónak a B2 ajtógumit szántam, mivel megszáradt a 2. réteg festés is, de érdekes helyzet állt elő: minden törésnél szépen beillesztve a végén a küszöbnél hiányzott egy fél centi! :-(
Gondoltam mégsem erre való, de a régit visszatéve meg tudtam ismételni a mutatványt.
Elég idegesítő, hogy a sarkoknál direkt lazára kell hagyni ahhoz, hogy végigérjen, pedig minden jel szerint rávaló :-p
Egyenlőre maradt a régi rajta, majd utánajárok később...
A legfontosabb dolog a doblemez rohadásainak ledokumentálása volt. Ez megtörtént,
és ha már ott voltam, a betöltő rögzítőgyűrűjéről is készült kép, hátha a gép előtt ülve jövök rá 1x a nyitjára ;-)
Nem utolsósorban felkerült a betöltőcsőre az új bilincs, a lyukakat meg szilóval kinyomtam, a lakatolásig megteszi... :-p
Íme a képek:




Jövő héten megy a vas festőhöz. A lökös és a motorháztető lesz lefújva a kavicsok miatt és 1-2 balfasz miatt... Pár kép is van,hogy milyen volt.




Unokabáytámtól kaptam prómócióba fasza kis alfás szelepsapit..)
Remélem egy darabig fenntmarad és nem nézi ki magának egy tisztességes honfintársunk.)
Pár hete kopogás hallatszik a jobb első kerék tájáról. Csak álló helyzetben csinálja, ha tekerem a kormányt, vagy nagyon lassú gurulásnál, jellemzően beparkolás közben, amikor tekergetem a kormányt. Menet közben nem hallatszik semmi, és semmi nem érződik a menettulajdonságokon sem.
Elvittem szervizbe, nézzék meg, de igazán nem találták meg a hiba okát. Épp nem voltak elég lelkesek, szerintem, én meg nem voltam ott, hogy megmutassam a hangot. De átnézték rendesen, pár elkopott dolgot kicseréltek a futómű táján, meg volt fék-igazítás is.
A kopogás maradt. Majd ha jobban erősödik, újra elviszem.
No, aztán csak megmutattam a hangot rendesen nekik, és kiderült, hogy a toronycsapágy szorul cserére. Majd egyszer...
A 156. bejegyzésre (0516) illő lett volna egy 156-os modellel előrukkolni, de hát mit tegyen az ember fia, ha a Szuperverdák 18. számában egy GT volt a főszereplő..? Kénytelen voltam megvenni, mert nem tudtam ellenállni, de a minősége kritikán aluli.. :\
0
1611
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Forma-1
- Tonale
- Találkozások
- Alfa reklám
- Coffee - Minden ami kávé
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas


