Blog
11 év és 170.000km után csereéretté vált a vízhűtő. Elvileg alu de mégis zöldül...
Kapott egy új Niessens hűtőt. Ezenkívül kicseréltük a vezérlés burkolatot, felkerült az új (Riderautó) motortérburkolat. Be lett állítva a futómű )összesen 6mm volt benne, ezért ette a gumikat) illetve megnéztük a computert, de szerencsére semmi komoly nem volt benne. Ja és zöldkártya újítás is történt.
Az erő problémának nyoma sincs, nemtudom mi lehetett, mindenesetre jó hogy nem kell cserélni a lambdát.



km állás:139.000
-Féktárcsa (Brembo) 2db:24.000
-fékbetét (AR):16.100
-Kézifékkötél balos+jobbos:8.000
-Motorolaj Selénia 20K 5 liter (2400/lit) 12.000
-olajszűrő :2.400
-pollenszűrő: 2.200

nyuszkovadaszat. talalt, sullyedt
UJ: elso utkozo, kodlampa, kodlampatarto, hutoracs, klimahutoracs, belso legterelo, sarhanyomuanyag, fenyszoromoso, meg par aprosag..
de szep rosszo lett a kodlampakoruli muanyag. :))
ejro, nem FT... a tobbi cascooo
Csereérettek lettek a lengéscsillapítóim (0510) (lásd: "888"-as blog-bejegyzés). Az első gátló pár már megvolt egy fél éve kb. András bácsitól. A napokban lecsiszoltam és lefújtam őket feketére. A két hátsó gátlót az 'ipacsfá'ból szereztem be tegnap (0513), ma felújítottam kicsit azokat is. Persze az utolsó előtti darabnál elfogyott a spray, így mehettem venni még egy flakonnal. Ha minden jól megy, holnap Gerissimoék ki is cserélik őket.
[Költségeim: 1pár hátsó, gyári, bontott gátló 24.000Ft, Maistro matt fekete festékspray 1.100Ft]




Sajnos zárlatos lett az akksim, így hát ki kellett cserélni...
kapott egy exide -ot
Hát sajnos egy figyelmetlen sáv váltás áldozata lettem :( Egy nénike megszokásból vette a kanyart, és még észre sem vette, h nekem durrantott, minek ilyenek jogsi, de legalább elismerte:) Másnap jött a következő hideg zuhany amikor az igazságügyi szakértő nem minden elemet küld festetni vm. csak polirozni ill. a felnire azt mondta, h az padkázás. Ja és még a tükör teljes cseréjét is lehúzta:( Sok mindent tenni nem tudtam:( Újra kár felmérés a lökhárító leszedése után... 2 hét múlva...







Közeledik az idő mikor már kész lessz a "Bella Machina" :D...
Eddigi cca 200 euro költség (akkumlátor, izzitok, kezifek, fekek-komplett, öninditó)
Ezenkivül 4 téligumi lemezfelnivel+ 156os disztarcsakkal....
Alakulgat :D
A gond hogy 2009.05.09-én lejárt a műszaki és az emisszios vizsga...szal cca 35 km-t illegalisan kell megtenni a vizsgakozpontig (jo buli lessz :) )
szal szamitasaim szeint jovo hetvgen mar vegre elvezhetem a 164esemet...
A venetillátor nem állt le, a hiba a relé cseréjével megoldódott, de közben a jeladó hőgomba is cserélve, és a thermosztát is. (gyári)
első féktárcsák felszabájozva, Magnetti Marelli betétek
Hátsó Féktárcsák cserélve (Brembo) Magnetti marelli betétek
0
1451
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Forma-1
- Tonale
- Találkozások
- Alfa reklám
- Coffee - Minden ami kávé
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas









