Blog

>> Tuning és extraB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2008-12-09

A mai nap megjött az új ablaktörlő lapátom. BOSCH Aerotwin lapátokat vettem. Ránézésre jó lesz. Majd esőben kiderül...

 
>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2008-12-08

Mivel a regi turbomnak elegge logott a tengelye (mar beleert a hazba a kompresszorkerek) ezert vettem egy masik turbot. A csere utan, viszont nem volt meg a vart eredmeny. Kiderult, hogy a szabalyzo szelep is le volt ragadva ami miatt eleresztette a nyomast a turbo. Le lett cserelve a szelep is, most mar huz az auto, de azt hiszem meg nem az igazi, de mar jo uton vagyunk :)

 
>> EgyébAttie // Alfa 156 1.9 16V JTD M-Jet // 2008-11-20

Felkerült az Alfás baba matrica :)

>> SzervizYouri // Alfa 145 QV // 2008-12-08

A mai napra (is) volt meglepi a dögömtől...

Pestre kellett mennem egy megbeszélésre.Végeztem ,de mikor indítanám az akksi már feladta a harcot ...:-(( (várható volt,nem volt mai gyerek...)
Kb 25 percet állt,nem többet...Persze nem otthon szart be.Mondjuk úgy is lehet nézni.h rendes volt h nem reggel csinálta mert akkor elkéstem volna:-))
No,mind1,elmentem egy szakihoz mérettem egy töltést,h nem -e a generátor haldoklik,de szerencsére "csak" az akksi adta fel... -20e....
YEEEAAAAHHHHH

Cserébe,a minimális alapjárat ingadozás megszűnt (ez nem a "takarítsd kiafojtószelepetésfaszalesztörténet,mert azokon már régen túlvagyok az alapjárati motorcserével 1ütt......).Most jó:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

>> Szerviztomek_ // Alfa 156 1,6 16V SW // 2008-12-08

Olajcsere, légszűrő csere, váltó olajszint ellenörzés.

 
>> EgyébGizmó // Alfa 145 1.3 Boxer // 2008-12-08

A folytatás

 
>> EgyébGizmó // Alfa 145 1.3 Boxer // 2008-12-08

Rajzaim

 
>> Szervizadmirális // Alfa 156 SPORTKIT 1998 // 2008-12-08

Azt vettem észre már rég, hogy amikor ráadom a gyújtást a kocsira, valami elkezd búgni a középkonzol irányából, de annyira halkan, hogy a lehúzott ablak, vagy a bekapcsolt rádió is elnyomja.

Megtudtam, hogy van ott egy hőmérő, ami mögött egy pici ventillátor található, az adja a hangot. Itt az Amore-n a 156 topicban már volt róla szó, hogy állítólag a hőmérőt hűti, ami szerintem finoman szólva egyáltalán nem helytálló. Én inkább úgy gondolom, hogy nem hűt, hanem az utastér levegőjét szívja folyamatosan a hőmérőhöz, hogy a lehető legpontosabb értékeket érzékelje.

A lényeg, hogy beszereztem egy másikat, egy 2001 év közepi-végi autóból. Amikor a régit ezzel az újjal összehasonlítottam, láttam, hogy bár ugyanaz a cikkszámuk, de az újabb kicsit módosítva van, máshogy működik. Beolajoztam, beépítettem, és örültem, mert semmi hangja nincs, még ha közel hajolok hozzá, akkor sem.

Kiváncsi voltam, hogy a hőmérő pontos-e, és úgy látom, igen. A szellőzést AUTO módra állítottam, és akkor fújta a levegőt a leggyengébb fokozattal, amikor olyan 3-5 fok körülire állítottam a hőmérsékletet, tehát az utastér aktuális hőmérsékletére.

>> SzervizFerke // Alfa 156 1.9 JTD SW // 2008-12-07

Kiszakadt valamiért a bal külső féltengely gumiharang...kicserélve.
Egy jó ideje ment a vacakolás az alapjáratommal. Tisztán látszódott, hogy rángatja valami a hosszbordás szíjat, mely összefüggésben állt az alapjárat ingadozásával.
Miután ki lett cserélve minden, úgy mint szíj, vezetőgörgő, feszítőgörgő, feszítőmechanika, nem maradt más alternatíva, mint a generátor szabadonfutós szíjtárcsája vagy a klímakompresszor tárcsája. Ezt követően hamar leszűkült a dolog a generátor szíjtárcsájára, mert érezhetően nem funkcionált benne a szabadonfutó funkció..."MADE IN GERMANY!" - olvastam rajta, miután levettük...offkorsz az új is dzsörmeni, mert ez a gyári...(vagyok olyan hülye, hogy mindenből gyárit rakok bele...)
Mindegy, fent van, és most hibátlan a járgány...ja, de nem. Elkezdett villogni az izzítás ikonom. Tehát hamarosan izzítógyertya cseréje következik.
Jah, fontos: NEM KELL LEVENNI A GENERÁTORT a szíjtárcsa cseréhez! Maradhat fent, hozzá lehet férni a szerszámokkal...:)) Így nem másfél-2 óra, csak 20 perc a beavatkozás időigénye...
...amit megint naonnaon köszönök Zé-nek, mert nélküle igencsak nehezen jött volna össze egyáltalán bármi is...szóval kössszííí Zééé!!!:)

>> Tuning és extraAzzurro // Alfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2008-12-07

A gyári riasztó megadta magátt, ezért cserére szorúlt..