Blog
Mazda RX7 4 dugattyús féknyergek feltákolása ideiglenesen.
Később még fel lesznek újítva, illetve a rögzítő acélból lesz. ;)
- 'kitágult' a főtengely bemarása
- kopott hengerfal
- kopott dugók
-> főtengely javítás, új dugók, blokkfúrás kell
- kaszni
- motor
- váltó
- minden egyéb sallang
Motor szétbontása.
Utolsó képen balról: Árpi - Tomi - Gabi (tesóm és 2 barátom)
A segítő brigád. :D
- kipuff
- kardán
- difi
- féltengelyek
Kiderült hogy Dedra Integrale hátsó differenciál van benne, ami nem torsen, hanem sima zárható. Ez persze fixen 'normál' állásba lett rögzítve.
Nyikorgott kicsit a hátsó futómű--> Lenkey és Társa újraszilentezték a szükséges anyagot a farban, 1 nap alatt, korrekt áron, remélem tartós eredménnyel.
A kuplungpedál nehézkesen mozgott, nyikorgott benyomásra- orvosolva lett.
Kértem, hogy állítsanak utána a kéziféknek, kiderült, hogy nem igen akad hátsó fékbetétem, szóval kapott egy új garnitúrát.
Zöldkártyán is volt, meg apróságokat csináltak még rajta a szervízben.
Kicseréltem a gyári indexbúrákat, fehérre, nagyon jó, kellett már rá. Kicsit állítgattam a sárvédőkön is, ha már arra jártam.
Kitisztítottam a bőrt, meg le is ápoltam, hát nagyon koszos volt, szerintem a m3ss-nél töltött 2 év alatt ez elfelejtődött:)) A gyári padlókárpitok nagyon szépek melleleg. Belső tisztítás, ápolás mindenre kiterjedt, na jó, az ablakok közül csak a szélvédőre:P
Azt a fabetétet is kiszedem vmikor, csak jussak oda.