Blog
Na kb 1 óra szenvedés után kicseréltem az alapjárati motort.Hát,nem csak három csavar volt Erhard!:D De köszönök mindent,megint Erhardnak és segítőmnek Fattának!:)





Néha az alapjáratom nem teljesen sima ha nem kicsit darabos ezért megnéztem a fő mumust az EGR szelepet hát elég koszos volt így megpucoltam vele együtt a turbó nyomás szabályzót is az is rohadt kormos volt, ezek után is darabos maradt ezért leszereltem a vákumszabályzót is és az a fos átengedi a levegőt úgy néz ki meg van a hiba...holnap kiderül jön az új :)
Ma befejeződött a benzinszűrő csere, sajnos az egyik csatlakozó cső meg volt repedve, szóval volt egy kis munka vele összerakáskor...de megoldva..
Ma végre elkészült a Momo kormánynak a bőrözése,amit még az első Alfánkba tekergetünk.Már egy éve terveztem de most jutottam el addig :-)
Az eredeti már csúnyán megkopott.
Még a lakásban van de a héten bekerül a helyére :-)



A mai napon,amikor is egy éves és egy hónapos és 25 napos lett éppen a ződ Alfa, nos pont máma,mikor szent Miklósnak van napja,most érkezett el az ideje annak,hogy a húszezredik kilómétert szépen,ahogy a csillag megy az égen,megtegye :-)
Ma fölraktam a téligumi garnitúrát , még ezt a telet kibirja jövőre meg négy új állja majd a sarat (havat):))
Hallgatok az okosokra: Mindkét hengerfej szétszed, szelepvezetők gépműhelyben kiprésel, új szelepvezetők beprésel, új szelepek betesz, becsiszol, új szelepszár szimmeringek, új veztengely szimmeringek mindez = új hengerfejek.
Két ünnep közé jó volna belőni (bárcsak Zé olvasná) a motorcserét. Dejóvolna cca 130le-vel kezdeni az új évet!:))))
Ma este felgyorsulnak az események.:)



Óra állás 87500 km.
Mázlim volt. Még mielőtt elszakadt volna a vezérműszíj(már rojtos volt!!!!!!!!) észre vette a szerelő! Pedig még simán kellett volna bírnia. Szép lassan csöpögött a hűtő víz is, a csapágy meg kotyogott. Így teljes vezérlés csere lett+feszítőgörgővel. Azt mondta:lehet, hogy még ma elszakadt volna!!138000 km.
Egy izzóm éget ki! Azt cseréltettem ki!