Blog
Materialban elém tolatott egy állat, én meg reflexből elrántottam jobbra, ott meg fal volt és a sárvédőm meg a lökhárítóm bánta pontosabban csak a festés.
Végre kész és gyönyörű ismét!
Köszi Kazy! :)
km állás:134100


Nov.11 13:22...kiparkolás két autó közül...csatt...nem egyértelmű körülmények...
Nem is érdekelt ki a hibás, vagy hibásabb. Tény, hogy nem láttam, hogy jön, kérdés honnan jött, és mennyivel. Elvitázhattunk volna rajta sokat, úgyhogy lezártam az ügyet, még aznap szétszedettem az autó orrát, másnap a biztosítónál elismertem a felelősségem, legyünk túl rajta. Az anyagi dolgokat meg más síkra tereltem...
Azóta rádöbbentem, hogy Alfázni mókás, de Alfát összerakatni kevésbé. Alkatrész se égen, se földön nincs hozzá. A váznyúlványra hegesztett tartó cserés lett, Budapestre kellett utaznom érte. Sárvédőt hoztam ugyan, de mivel boxeré, nem jó rá. Úgyhogy hétfőn felhívom a kasztnist, hogy ideiglenesen tegye fel a boxi sárvédőt, és hozza vissza a trakeszt, nagyon kell, nem fér bele még egy hét kiesés.
A többit meglátjuk...

Ferke cartárs ma összerakta a széttört és lógó kartervédőmet. Ezúton is köszönöm Neki!
Már vártam a 156.000 Km állást, de egy kisebb kavarodás miatt lecsúsztam róla.
Már vártam a 156.156 Km állást, de a figyelmetlenségemnek köszönhetően lecsúsztam róla. A kár felbecsülhetetlen. Soha többet nem lesz ilyen.


Üdv Mindenkinek!
Lassan 3 hete van Nálam a kocsi de 1 hete nem ültem benne és még 1 hétig nem is fogok sajna.(munka miatt). Azalatt a 2 hét alatt viszont volt esemény bőven.
2008.10.30-án hoztam el a kocsit, aznap ki se szálltam belőle. Másnap reggeltől estig takarítottam, csinosítottam és azon agyaltam min kéne változtatni.
Az autón fehér tükrök voltak de meg voltak az eredeti pirosak is és mivel nekem nem tetszett a fehér ,visszaraktam a gyárit még a hétvégén. Az autóban direkt szűrő volt aminek nagyon komoly hangja is volt. Azonban a bepítés nem volt profin megoldva így lötyögött szívócsövestől az egész, ezért vissza alakítottam teljesen gyárira azt is.
Rendeltem egy fehér oldalindexet ebay-ról ami elég gyorsan meg is jött, már a kocsin van.
Aztán jött november 9.-e, Pannónia -Ring autós nyílt nap. Természetesen muszáj volt mennem :-))). 2 és fél órát töltöttem ott(nem egyfolytába) és 180 km mentem a pályán ami 42 liter üzemanyagomba meg persze a pályahasználati díjba került. 2 perc 33 másodperc lett a legjobb időm amitől egyáltalán nem kell elájulni, de jól éreztem magam nagyon.
És azóta pihen a kocsi:-(
Valahogy úgy alakult, hogy megkeresett Kovács Zsigmond, az Autó Motor egyik újságírója, hogy szeretne pár képet csinálni az autómról és írna róla pár sort az újság kvetkező számában.
Leegyeztettük az időpontot és a helyszínt, elkészültek a fantasztik fotók és a 22. számban megjelent a cikk 2 oldalon, sok-sok fotóval. Nagyon jó érzés volt Alfonzt az újság hasábjain viszont látni, megerősítette bennem, hogy ő a legszebb autó :)
Büszke 145 tulaj voltam ezelőtt is, hát még most...:) És több 145 tulaj is írt a megjelenés után, hogy ők is nagyon büszkék a saját autójukra. Már csak ezért is megérte :))

Sikerült szereznem egy igen jó állapotú téliszettet. Gyári 15-ös lemezfelni + dísztárcsa, a gumik Pirelli W190 Snowcontrol 195/65. Simán befértek az autó alá.


Ennyit a Szlovéniában gyártott jó minőségű utángyártott alkatrészekről. Gyangélkedik az 4. hengernél lévő. Megrendeltem a gyáriját, meglátjuk azzal mit csinál.