Blog
ugy döntöttem lecserélem az autoban az olajat! megkapott egy szép gyári minőségű szűrőt és kapott mellé Castrol olajat! a leglágyabb full szintetikusabbat ami lehet,hogy véletlen folytán elkezdeni picikét enni de az tuti,hogy a lágyságnak köszönhetően nem fogja koptatni a motort ami a hosszu kilométereknek a többi tulajnál majd hálát fog jelenteni:) az olaj nem volt olcsó de nem sajnálom tőle, ezzel állitolag 30ezreket mennek el az autok de azért én nem fogom addig hagyni:) de a lágyságnak köszönhetően és tény,h ovatosabb hajtásnak 130körüli tempok mellett csak az alagutakban való visitás kedvéért turáztatott motor az alpokban 6,6os fogyasztást produkált ami komolyan már már vicces:) ugy járt az auto mint egy álom, suhant...mért pont akkor amikor elakarom adni?:) az auto a mindennél jobbat kezdi tulszárnyalni dehát a felsőbb célok áldozatául kell,hogy essen...vagy el se adom?!:) mondjuk a sok hozzá nem értő telefonálgatása már kezd sirba tenni a használtauton...de remélem gondos kezekbe kerül majd:)
km állás:131700
Első ablaktörlőlapát csere (Champion) 4800Ft
47,5 és 57cm
Első embléma csere(Biga ex 75-öséről thx Biga!)
Affene. Elszakadt a jobboldali ablaktörlőlapáton a gumi. Még eredeti volt. 7 évig bírta :) Valami francia gyártmányúra cseréltem, természetesen párban. Hirtelen csak ilyent tudtam rátenni. Azt mondták ez nem fogja addig bírni...
Ma megvolt "A nap". Teszteltük a nagyon új, legkisebb Alfa Romeot.
Szenzációs!!!
Csak ennyit mondhatok. Pozitív csalódás ez a kis kocsi! Húz rendesen, dolgozik a kanyarokban, együtt él a sofőrrel. Negatívumot nem írok, pedig lenne mit, de most még az élmény hatása alatt szeretném tovább nyújtani a JÓt ... :-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020457t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020458t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020459t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020460t.jpg)
A jobb első gumim defektes volt + ha már gumisnál jártam akkor kigörgőztettem az egyik kereket mert elég nagy ütést kapott valamikor. Centrírozáson is átesett az első kettő felni és most már nem ráz. Vettem a felnik közepébe szép kupakokat és alfás matricákat.
Sima ügy volt. Még hogy szar olasz chhh.... Kicsit le van ültetve az eleje nekem így csak a 2. helyen ment át mert nem bírtak felállni a fékpadra, de a lényeg hogy megvan :)
és most Happy van :)
Szeptember 18-án bekerült egy 6000K-s H.I.D. xenon szett,Eibach 4cm-es ültetőrugószett és egy jobb alsó lengőkar.
Valamint egy lefele hajlított króm kipuvéget.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020453t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020454t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020455t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020456t.jpg)
249064-s óraállásnál újabb olajcsere. Ismét Agip került a motorba, Forlmula LL.
Amit a csere közben vettem észre:
-2es hengernél a kipufogó csatlakozásnál egy 20Forintos méretű koromfolt (kifúj a rohadék)
-vízpumpánál mintha eresztene a hűtőfolyadék