Blog

>> Tuning és extraBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2008-05-03

Már nagyon régóta szerettem volna elektronyos ablakemelőket a hátsó ajtókba is és most végre teljesült a vágyam! Marklar155 kollegának éppen volt "elfekvőben", így hát megvételeztem őket! :-) A beszerelésükkel nem volt különösebb gond, tekerős ablakemelő mindenestől ki, elektronyos ablakemelő mindenestől be! Aztán csatlakozók összedug és már műkszik is! :-)) Bár mondjuk a kábelezéssel szerencsém volt, mert gyárilag már elő volt készítve a két első ülésig (ülések között, kb. a kézifékkarig) és onnét már csak az a kábelköteg hiányzott, ami a hátsó ajtókba ment + egy relé a hátsó ülés alá! Természetesen ezt is Marklartól szereztem be! ;-)) A nagyobb része a melónak az volt, amikor az egész szőnyeget ki kellett vennem, hogy szépen el tudjam vezetni a kábeleket alatta! De a lényeg, hogy megvan és frankón műkszik! Köszi Marklar! :-))

>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-05-05

Ez már szinte hihetetlen, de sajnos igaz.. Az autó ugye nem indul. Egyelőre nem tudni mi baja pontosan. De még jobban bonyolódik a helyzet. Ahhoz, hogy megtudjuk, mi baja lehet a motornak, vagy az elektronikának meg kell várni a srácot, aki jön a M.Vito-jával, hátul tele szgéppel, ráköti és kiderül -talán-, hogy mi a baja. Csomó dolgot kiszűrtünk már, de még a megoldásra nem jöttünk rá. Szerdán beszél vele a Zoli legközelebb, hogy mikor ér rá, mert elég sok melója van. Lehet, hogy csak hétvége lesz belőle. A CODE kártyát meg nem találom, beszéltem a sráccal is már, akitől vettem, hogy biztosan odaadta-e, majd este visszahív, ha megtalálja otthon. Egy ilyen kódkártya ára két hét és 8-10e HUF, és még nem is biztos, hogy jó lenne hozzá, mert olaszországi az autó. Hurrá. De két hetet még nem akarok várni rá, ha nem muszály. Zoli azt mondta, hogy a srác, aki majd jön, 99%, hogy meg tudja oldani, ha az elektronikával vagy a computerével van gond. Ha ez hétvégén meg is oldódik.. -addig pár álmatlan éjszaka-, akkor sem lesz hétfőn még mindig autóm, mert hétfőn pünkösd, és ugye nem lesz nyitva a futóműves. Úgyhogy Még egy hét minimum.. Ez már sok(k)..

>> Tuning és extraBeryq4 // Alfa 156 sw 2.4 JóTurbóDízel // 2008-05-05

Megérkeztek a piros rugók(THX 127 sud). Így már lassan megvan minden.

 
>> SzervizLali75 // Alfa 156 1.6 TS // 2008-05-05

Ma végre 4 hét állás után életet leheltünk az autóba.Kapott új LMM-t,klímafeltöltés,stb.
Elvonási tünetek kezdenek szűnni.

 
>> Tuning és extraAlfaSignora // Alfa 33 1,7 16V BOXER // 2008-05-04

Esztergomi indulás előtt felszerelte a férjem az Al-től vásárolt küszöbszélesítőt és sárvédőívet.
Ma pedig a Marektól vett ködlámpákat építette be.(Már csak be kell kötni és kész :))

 
>> SzervizHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2008-05-04

Sajnos engem is elért az Alfások egyik mumusa a légmennyiségmérő hibája. Igaz hibaként még nem jelentkezett, de úgy ment mint egyik ismerősöm 1.2-es Fábiája. Előzni már alig mertem illetve 6000-nél többet nem pörgött. Csőri "szenvedett" vele egy keveset mert biztosra akart menni, és kimért mindent. A csere után minden OK.

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-05-04

Tegnap (0503) megjártuk Bécset, tök jó volt meg minden, de még mindig az Alfánk nélkül tettük meg az utat. "Unaloműzésképpen" megszámoltam az osztrák alfákat. Kereken 70-et láttam. Volt 75-ös, 147-es, 156-os, 159-es, 166-os, GT, és Brera is, más típussal nem találkoztunk. Ezek közül itt van pár kép.

Most beszéltem telefonon Zolival (18:18); nem indul az autónk, pedig már készen lenne.. Holnap megnézi két autószerelő srác. Már csak ez hiányzott.. Remélem nincs nagy baja.

>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2008-05-04

- cooler bepróbálása

 
>> SzervizRicoe156 // Alfa 146 1.6 TS 16V // 2008-05-04

Kilett cserélve a jobb első lengőkar(10.500),meg a bal féltengelygumiharang(1.500)...Hála a jó magyar utaknak....

>> SzervizAndorka // Alfa 33 905A1 // 2008-05-04

Folytatódott a bontott ("lepraszagú") tank felújítása. A tank alja is kapott a héten egy réteg Hammerite-ot, majd egy réteg Body 930-as alvázvédőt. Jó alaposan ecseteltem, jutott bőven a két fél illesztéseihez is. a szintjelzőt is kivettem, és megpucolgattam, pontosabban szólva elemeire robbantottam. Denszesszel átmostam és újra összeraktam, az érintkezőket lecsiszoltam (rozsdásak voltak). Elméletileg most működőképes lett. (nem tudom, hogy jó volt-e amikor elhoztam a bontóból)
Szűrőt kell rátennem majd, meg csinálni kell hozzá új érintkezőt (eltörtem az egyiket, mikor lefeszegettem róla a sarut)

Ja, és a héten átléptem a 244ezret is...