Blog
Ma visszakaptam végre Lucreziát. Lassan kezd összeállni a vas, bár a mostani szerviz pár újabb bajt is feltárt. A legfájóbb önindító javításakor derült ki, ugyanis ehhez le kell venni a kupufogórendszert ~S. Valamelyik előző szerelő a leömlőnél a finom menetes tőcsavarra rossz anyát húzott, a menet tönkrement. Most még Ferike valahogy összerakta, de ha egyszer elkezd kifújni, akkor megoldáshoz ki kell venni a motort, csak úgy lehet hozzáférni. Egyelőre bízom a legjobbakban :) Cserélnem kell továbbá az első hengersor középső hengeréhez tartozó gyertyakábelt is, valamint a közeljövőben át kell nézetni a motortér kábelezését egy villanyásszal, elég sok kókányolásra lelt Ferike, hosszú távon nem özembiztos. Nem úszom meg az akksi cseréjét sem. Neverending story, Alfa Romeo, szerelem ... a fene egye meg, már megint szerelnem kell :)
A nagyszerviz végül beváltotta a hozzá fűzött reményeket, a gyertyacsere segített a leglátványosabban, és most már nagy fordulaton nem szaggat be. Kíváncsi leszek, a Castrol Magnatec 5w40 olaj hogy válik majd be. Az olajosok most a hidegoldali dolgokban látják a helyzet kulcsát, és ehhez mostanra új olajok vannak a piacon. Azt hiszem, egyet kell értsek velük, ezért is az 5w, főleg, hogy csak versenykörülmények között kell a melegoldali 60-as, utcai használatnál nincs jelentős eltérés a kettő között.
Az alábbi dogok lettek javítva, cserélve:
- vezérműszíj, feszítő
- váltóolaj /Agip LSX 75w90/
- hűtőfolyadék /Prestone/
- szűrők /olaj, benzin, pollen/
- bordásszíjak
- generátor átnézve /nem kellett bántani/
- olajcsere /Castrol magnatec 5w40/
- balos lengőkar
- toronycsapágyak
- futóműbeállítás
- önindító felújítva
- gyertyacsere
- műszaki vizsga
- zöldkártya
Óraállás: 117300
A hétvégén bejelentkeztem a Norauto-ba,klíma töltés-ellenőrzésre....valószinűleg már kevés volt benne a gáz,mert erősen szuszogott,amikor néha felkapta azt a kevés kis gázt ami a rendszerben volt....és hideg helyett csak enyhe hűvös levegőt fújt be.A rángatásról nem is beszélve....mikor az elektrokuplung ki-be kapcsolgatott...az autó össze-vissza rángatott...már azt hittem más baja van.
De ma végre....megtöltötték,megfestették.beillatosították....;-DDD...már nem szuszog,hideget fúj...és illatos. Ja és mindezt 8900ft-ért.
2008.07.04 - megszületett Bestia :-) a Kelet-Pest Szülőotthonba mentünk érte.
2007. december közepén vásároltam az autót frissen szervízelve. Vezérműszíj-, légszűrő- és motorolaj csere, ezek lettek hirtelen elkövetve.
Hát ma reggel mocskos nagy eső esett. Aztán bbelementem valami tócsába és beázott a gyujtásban valami ami eddig is szar volt...menet közben is elment az erő, ki-kihagyott az egyik henger. De szerdára kaptam időpontot szóval megy várpalotásra aztán ott rendbeteszik. Délutánra ksizáradt és akkor nem volt semmi baj úgyhogy megnyugodtam. De ezt meg kell nézetni. Na remélem jó lesz.
Ezt is kicseréltem, mert én se nyúltam még hozzá. Pedig kellett volna sztem elég régen.
4L Valvoline HP GL-4 80W-90 váltó és központi difi olajcsere
t.177.171