Blog
meg visszafordulva mindig azt veszem észre soha nem annyira egyszerű az egész
persze tegnap idekerült valahogyan és valamit mindenképp kellett tenni az ügy érdekében ha nem is túl feltűnően de feltétlen határozottsággal...
- azért annyira nem kell aggódni vagy valami, lehet hogy nem is egy az egyben kell majd haladnunk hanem lehetnek ilyen kis mellékutak meg eltévedések, szóval bitosan tutira majd látni is fogjuk egymást és akkor majd megköszönve a segítséget..
- mosolygok mert tényleg tuti így lesz
- ja persze tényleg így egyszer
meg ne kedd lett volna
Sajnos megadta magát akksim! Ki kellett cserélni.
A hidegindítási hőkapcsoló (termosztáton található)vezetéke le volt szakadva..javítása kábeltoldással tavaszig..akkor majd az egész kábelköteget újrabandázsolom azon a részen.
5 perces munka, a vizes gázolaj tankolása után....
Selenia alfa olaj ment bele.
5 liter +szűrő.
Ma végre elhoztam az általam favorizált szerelőtől a gépsárkányt. Lejárt a műszakija holnap :P
40 ropesz lett a vége nem is sok végül is volt benne termosztát csere, jobb első szilent csere fagyálló csere, diagnosztika, fékpad... Szal fájin lett most már 2009 mittoménmeddig jó :)
Sajnos le kellett szednem a b oszlop előtt fóliákat, így most ragacsos az ablak, de mind1 fityfene, mert kaptam remek ajánlatot a visszafóliázásra és egy szép műbizonylatra.. mert az nem volt.
Japropó: Köszönönet Ferkének az ő tudja miért!
1 lépéssel közelebb ismét a tökéletességhez :)
Újabb állomásához érkezett a "Renováljuk az Alfa Romeonkat" programsorozat. Kicseréltem a légmennyiségmérőmet egy újra, mivel még mindíg lomha volt a kocsi. Érezhetően könnyebben és gyorsabban pörög fel a motor minden sebességen, minden fokozatban. Mivel a vízhőfokom is 60-70 °C között ingadozik, beépítésre került egy új termosztát is. Most sem sokkal jobb, a 90 °C még ezzel sincs meg.
Mai nap megtörtént a nyárigumik cseréje. Mivel leesett ez a sok sz@r hó! Tegnap faterén történt ugyanez.