Blog
Megvolt, eredmény: lambdaszondát cserélni kell.
Végre megjött a vezérlőegység.Be lett rakva a kicsibe,viszont nem indult be.Pedig állítólag meg lett csinálva.ÁLLÍTÓLAG!!! Remélem vége lesz vhogy már ennek a problémának,mert kezdek kiakadni.És nem az ALFÁRA.
Kora reggel,mint derült égből a villámcsapás,megadta magát a motorom!az első diagnózis:hengerfej tömités!
nem az tűnt fel hogy átesett a kerítésen.
ez valahogy természetesnek látszott az elfutó lány mellett akiről tényleg de azt hittem beleszalad a karjaimba meg minden, és olyannyira meggyőződvén erről talán még a kezeim is megmozdítva vártam; aztán persze az már nem is érkezett hogy csak egy elsuhanó lány látványt látok.
amíg az első sarkon lefordult
mindegy nagy élmény volt
vagy nagy flash
és itt meg is van az egyik
tényleg bevallom öszintén mindig próbálok magyarul fogalmazni pontosabban hanyagolni az idegen szavakat, de ez a flash szó nagyon tetszik
meg igaza van a barátomnak is mert mindig mindenkit vissza kell hívnom
meg vannak azok is akik szerint ilyen meg olyan kocsit kéne vennem
igen eszembe is jutnak erről a labdákkal, görkorcsolyákkal, rollerekkel, dömperekkel, biciklikkel állig felfegyverkezett grundlakók a parkolóban
letaglózó a pusztítás...csak talán senki sem vallja be
már csak azt nem értem miért mozdult a kezem ma délután
azt tényleg nem
Miután múlthéten bejelzett a fékbetétek kopottságát jelző lámpa, elvittem átnézetni, és a szükséges alkatrészeket cseréltetni. Hát szép kis számla lett a vége. A tárcsák 0.1mm-re voltak a kopáshatártól, a betétekről meg már szakadt le a maradék fékezőfelület is. Úgyhogy akkor belecsaptunk a fékgenerálba:
- elöl, hátul Brembo tárcsák
- Remsa fékbetétek (remélem beválik én Juridot szerettem volna)
Ezen túl cserélni kellett a szilenteket, mert már nagyon kivoltak purcanva. Kiderült, hogy ez kopogott. Annyira durván lötyögött, hogy már nyekergő hangja sem volt, szinte nem volt alatta gumi.
És még...cserélve lett az egyik oldalt a féltengely gumiharangja, mert ketté volt szakadva. Teljes csuklókimosás, újrazsírozás.
Most nem kopog, semmi hangja a futóműnek. A fék még nem kopott be, úgyhogy egy kicsit nyúlós egyelőre. Holnap majd betanítom...
Ma nekiálltam beszerelni az első fényszórókat. A lökős leszerelése nem is volt olyan bonyolult, pár csavar és len is volt de hozzá kell tennem nagy segétségemre volt a műhelyben lévő autó emelő.