Blog
Egy jó ideje elkezdtek az első ablakaim nyikorogni, néha abbahagyták néha előjött, aztán egyre bosszantóbb hangja lett. Kipróbáltam én mindent, takarítgattam a gumikat, de csak minimális javulást sikerült elérnem. Úgyhogy a sok kínlódás után megelégeltem a dolgot és elmentem egy kasznishoz. Egyből rávágta, hogy a sínben lehet a probléma (por), szóval a sínekbe nyomott egy kis olajat és meg is szünt a probléma végre valahára :D (Mindezt ingyen csinálta)
Kapott új szőnyegeket, mert a gyári már picit elhasználódott a 7 év alatt... :)
Muszály volt ablaktörlőlapátokra is "beruháznom", mert se Ő, se én nem láttunk ki a szakadó esőben.
Neki álltam szétbombázni a mocit!Sikerült rossz diagnózist felállitani!!De üzenem mind az 5 autószerelőnek,hogy adják vissza az ipart!Különösen azok,akik álmukból felébresztve is vágják a témát!Semmi baja nem volt a hengerfej tömitésnek!Egy kipuf tömités volt elszállva,de az nagyon!!!!Az az egy vigasztal,hogy most rendesen össze raktam!Nem úgy,mint az az okos(hogy dögölne meg),aki újságpapirt használt tömitésnek!!!Dióhéjba ennyi!!!
Ma emelés közben sikeresen beszakitottam az emelési pontot,örömöm határtalan volt:-( holnap megyek mühelybe és neki ugrok szépen akkor már az összes lukszit betömöm,ezt sajna már ujra kell varrni.
Első féktárcsa szabályoztatás, fékbetét csere és a féknyergek szétszerelése, megtisztítása és a gumialkatrészek cseréje.
Mint ahogy a 146-nak, ennek sem működik a hátsó ablakspricnije. Azért nekiálltam lebontani a műanyag borítást, hátha szerencsével járok.
A műanyag borítást két sima csavar, illetve a ködlámpa és tolatólámpa burkolója alatt két hatlapfejű csavar tartja. Ezt leszedve csak le kell rántani a cuccot, hogy a hat műanyag fog, ami fent tartja, elengedjen.
A lapátot tartó anya, majd a lapát eltávolítása után a motort kell leszerelni, amit három, belső kulcsnyílású csavar tart. Leszedésnél vigyázni kell, nehogy az alátétek odavesszenek :) Szóval ezek után kiszedtem a motorba becsatlakoztatott "vízvezetéket", majd a vízszivattyú járatásával kinyomtam belőle a levegőt, meg a koszt. Utóbbiból volt rendesen. Ezek után vezeték vissza, tű előkap és a szórófejeket tűvel jó mélyen kitisztítottam. Mindent visszacsavaroztam és lám, működik a rendszer. Igaz nem tökéletesen, némi nyomás még elkéne a rendszerbe, de így is jobb, mint a semmi :)
Megvolt, eredmény: lambdaszondát cserélni kell.
Végre megjött a vezérlőegység.Be lett rakva a kicsibe,viszont nem indult be.Pedig állítólag meg lett csinálva.ÁLLÍTÓLAG!!! Remélem vége lesz vhogy már ennek a problémának,mert kezdek kiakadni.És nem az ALFÁRA.
Kora reggel,mint derült égből a villámcsapás,megadta magát a motorom!az első diagnózis:hengerfej tömités!