Blog
Bár jó gazdihoz került (vissza Budapestre), mégis nagyon-nagyon sajnálom az autót. Együtt voltunk 13 évig, mondhatni csak jóban, traileren egyszer sem volt, együtt jártunk főiskolára, és együtt nőttünk fel:-(((
Tegnap (2017.03.27.) délután 4 körül csörgött a telefon, hogy ha megvan még az autó, akkor még gyorsan lejönnek Pestről megnézni, és ha úgy van akkor viszik is, készítsek ki minden iratot, kulcsot, törzskönyvet.
Mentünk egy próbakört, átnézték, majd megnéztem benne utoljára az olajszintet :-(
Azért remélem még valamelyik találkozón viszont látjuk egymást!
Köszönök mindent, Isten Veled!


Át vettem az új pollenszűrőm amit be is raktam a helyére a fűtő ventilátorom a végét járta így kicseréltem az egyik jobb álapotú tartalék ventilátoromra. Megérkezett a Lefújószelep is.


Mindig is a "sleeper" autókhoz vonzódtam, amik különcök, de nem feltűnőek.. Ami nem hirdeti magáról hogy szép és erős, mégis sunyin meglepetést lehet szerezni az olyan autók gazdáinak, mint amilyenem most van...
No ez valami más, amit szokni kell. Nagyon feltűnő. Olyanok is észreveszik, akikről tudom, hogy teljesen immunisak az autókra. Mit észreveszik.... egy autóimpotens szájából az "úristen de állatul néz ki" az több mint csupán észrevenni.
Szép, szép, nagyon szép....




Sajnos egy ideje már hallani lehetett,hogy kifúj a hátsó dob és a napokban már csörgött zörgött alatta így körbe néztem mi a kínálat.Mielőtt újat rendeltem volna szerencsére találtam a FB. Adok-veszek csoportban egy Ragazzon full saválló dobot. Németh Ákosnak innen is köszönöm nagyon korrekt volt.Már pénteken fel is adta ma reggel már nálam volt. Délután fel is került! Nekem nagyon tetszik és ez tényleg örök életű lesz. A régi szörnyű állapotban volt,







- D1S xenon izzók cseréje (OSRAM 66140CLC)
101700km
Már ilyen "megrágott" antennával vettem az autót. Eddig máshol voltak a prioritások, de most jó egy év után sort kerítettem a cserére. Nem tudom, hogy van-e utángyártott, de a gyári is 2980Ft, így azt kapott.


A frissen festett felni mellett csúnya volt a rozsdás csavar. Vettem cink-spray-t és lefestettem. Előtte (kép5), utána (kép4,6). Drótkefés fejjel jól lecsiszoltam, majd 2 rétegben lefestettem. Sokkal szebb lett az őszkép. Remélem tartós lesz, ha nem veszek új csavarokat.








Szépen lassan halad az állapotjavítás, most az első futómű következett. Első alsó és felső lengőkarok cseréje plusz munkadíj 155000HUF. Az egyik hibajelenség sajnos még megmaradt, kicsit bemelegedve még nyöszörög egy szilent a stabilizátor rúdon, de már ennek az orvoslása is folyamatban.
Olajcsere, km óra állás 136000, Selénia 20K