Blog
10000 km belement az olajba, cseréltem szűrővel együtt. A gyári periódus 20.000 km, de ezen nem fogok spórolni. 5W-40 ment bele, mint a múltkor.
Olajfogyasztás eddig: 0.83 l / 10000 km
Km óra állás: 147.000
Váratlanul megadta magát az egyik szervócső, kinyomta az összes olajat a motor és a tűzfal között.
Csak rendelésre lett volna cső, így legyártattam.
A tetősín felszerelése egy sín nélküli sw-re nem lehetetlen feladat. Ugyanis a csavarok helyének kialakítása megvan a tető tartó gerendában. A furatokat viszont a jelölt helyen kell kifúrni a tetőn. A furat alá belülről fel kell ügyeskedni a gyári anyákat a helyükre.
A felrakáshoz javasolt a tetőkárpit kiszedése a korábbi blogom alapján.
Jelen írásomat sínnel rendelkező és sín nélküli bontott állapotban lévő kocsik összehasonlításával tettem meg. Én nem teszek fel tetősín az sw-nkre, mert nekem nem hiányzik a szállító kapacitás, mivel van egy kisbuszom vonóhoroggal és tetősínnel.
Egy ilyen akciónál a tetőkorlátokkal együtt érdemes megvenni/átadni a felfogató csavarokat és a tetőben lévő anyákat is. Természetesen ezeket is adom a csomagomban.







178000Km. Egyre többször csúszott a kuplung magasabb fordulaton, így cseréltünk kuplungot. Ahogy az eltávolított darabot néztem... láttam megérett a cserére :)
180.586 Km-nél
Motorolaj (Mobil 5W40)
Levegőszűrő
Olajszűrő
Üzemanyagszűrő
Pollenszűrő
Ma kapott a motor revitalizáló adalékot: XADO 1 Stage Gel.
Mentem is vele 100 km-t, tapasztalat még nincs. Hacsak annyi, hogy negatív hatász nem tapasztaltam! :)


Barkács vasárnap volt a mai napsütésben.
Beműtöttem 1 elektromotort, behúztam vagy 10 m kábelt, meg ilyesmik.
Hátsó ajtó oldalzsebek is felszerelve, alakul.







Hogy is kell egy ilyen autóra rátalálni? Honlapok böngészése,némi pénz,elengedhetetlen a barátok önzetlen segítsége,valamint némi kp.,és egy nagy adag szerencse!Hónapokon át nézegettük elsősorban a nemzetközi használtautó kínálatot,amikor jött az érzés,amikor megláttam a hírdetést,kell! Beültünk az 59-be,(köszi gpek)irány Graz! Fiatal tulaj,de lelkesen gondját viselte az autónak.Dióhéjban:Nagyszervíz elvégezve az autón,150e km-nél,tehát vezérlés,olaj,összes szűrők.Klímakompresszor új,Teljesen rendben van.Két éves,újszerű téli gumikkal,eredeti sportcsomagos felniken. Mint a mesében. Ilyen,amikor valaki tényleg szereti az autóját,még a jelek is vadonat új gyárira cserélve!!Gyorsan megállapodtunk az árban,irány haza,megengedte,hogy egy napig még ottmaradhasson az autó. Másnap nyomás vissza,immár trélerrel,hogy megkezdhesse útját hozzám...