Blog
A jan.5-i kisszervíz alkalmával bekerültek a LED-ek a beltérbe.
- elülső csillár 3 db (2 szélső, 1 középső
- hátsó csillár 2 db
- kesztyűtartó 1 db
- elülső ajtók kilépőfénye 2 db (a hátsó ajtókban nincs kilépőfény)
Csomagtérben nem cseréltem, mert ott már eleve LED volt (ott korábban fejlesztettem).
Sajnos azt tapasztaltam, hogy a középső LED az elülső csillárban folyamatosan derengett halványan, akkor is, ha bezártam a kocsit. Sohasem aludt ki.
Megreklamáltam az az ebay-en az eladónál. Hamarosan küldött is másik izzót. Olyat, amiben van ellenállás.
Ma bekerült a helyére.
Tökéletesen működik :) kialszik, amikor ki kell aludnia.
Itt rendeltem.

9 hónap és 11e km futás után megtörtént a második olajcsere, olajszűrővel és légszűrővel együtt.
Mivel legutóbb a láncszettek cseréjekor kiderült, hogy eléggé olajsáros a motor, ezúttal az olaj szintetikusra cserélése és előtte a motor olajjáratainak belső tisztítása mellett döntöttem.
Sem az olaj, sem a szűrők végül nem az eredeti elképzelésnek (Xado SM/CF 5W-40, illetve gyári minőségű Sofima szűrők) megfelelően alakultak, több okból sem, de végül így is minőségi cuccok kerültek bele.
Ezúttal a műveletet nem sajátkezűleg hajtottam végre, hanem a szervízben ahová hordom a kocsit, elsősorban a motor belső mosása miatt. Ha ne adj isten leváló pakkok miatt az olajszivattyú szűrője eltömődött volna, akkor már ne kelljen az autót a műtét helyére külön bevarázsolni, hanem legyen helyben. Szerencsére a félelmem alaptalan volt, problémamentes volt a művelet.
- motormosó: Xado Atomic Vitaflush
- olaj: Fuchs Titan Supersyn 5W-40
- olajszűrő: Mann
- légszűrő: Müller


Az első, alsó lengőkar szilentjei kerültek cserére.
Hamarosan pár módosítás következik az autón, szépen lassan érkeznek ehhez a dolgok.
Nagyon szerettem a hátsó lökhárító toldatot, de döntöttem, változás lesz. Így hát beszereztem egy Crosswagon hátsó lököst. Természetesen azért nem teljesen széria állapotban fog felkerülni, lesz rajta változtatás, de ez a kiindulási alap. Folyt. köv...



beverődnek az egyik hengersornál a csészék, most már másodszor ... és ettől lesz szelephangja a dögnek. pedig jó az olaj, de állítólag a turbós az ilyen (a szívó V6-ban ez nem jön elő)
most némi szerelés után megint csend van - így már hallani, hogy valahol fingik a kipufogó :-)

OMV MaxxMotion D
mostani tankolás: 54,06 L (nem lett teljesen leürítve)
előző tankolás: 43,40 L
előző tankolástól futott km: 758 km
átlagfogyasztás: 7,13 l/100 km
költség: 21 835 Ft
pontjóváírás: 0 (502 pont)
kedvezményes költség: 21 835 Ft
OMV MaxxMotion D
mostani tankolás: 43,40 L (nem lett teljesen leürítve)
előző tankolás: 42,76 L
előző tankolástól futott km: 540 km
átlagfogyasztás: 8,03 l/100 km
költség: 17 833 Ft
pontjóváírás: 0 (340 pont)
kedvezményes költség: 17 833 Ft
Marklartol beszereztem 1 katit, 1 pár gólyalábat, teleszkopot, balos doblemezeket, fütés ventilátort, ajtora való kesztyű tartókat, ezt azt... ma egy bontóba jártam... szerencsére az utolsó pillanatokba még ki tudtam kapni amire szükségem volt: kárpitok, kalaptartó, jobbos dob betét, bolhák, hamutartó!!! stb...




rendeltem egy egyedi kemény műanyag hátlapot a telefonomra innen
bármilyen saját grafikát rá lehet rakatni
(az költségem a postaköltséget is tartalmazza)

0
487
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 155
- Virtuális Romeo
- Coffee - Minden ami kávé
- GT coupé
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8