Blog
Ma volt műszakin, gond nélkül! 55'000km, 6 éves lett!
Azt történt hogy kb 2honapja hideginditaskor visító hangot kezdett hallatni az autó,ez 10-15 sec múlva el is múlt.Tipikus csúszó szij hang,ekkor raktam fel egy új Conti szijat es fotengely szijtarcsat. A hang ezutan sem változott,Kiderült hogy a vezérlés felől jön.
A szett 1eves volt és 40e km volt benne,de nem volt mas választásom mint a csere.
És láss csodát,meg is szűnt a fura hang😊
Update:
Mégsem múlt el,másnap ismét teljes hangerővel visitott....
Szóval a baj nem kicsit,passz hogy mi lehet,valószinűleg le kell kapni a szelepfedelet és megnézni,hátha látok valami érdekességet. Folyt. köv
Km óra állás: 223400km
A TI felniket a 2014-es nyári szezon után úgy döntöttem eladom. Túl sok van belőle, meg amúgy szép is, de nem fogott meg annyira egy szezon alatt, hogy nálam maradjon. Felesleges 2 nyári szett 1 autóra, így eladtam. A Ducati Corse viszont a szívem csücske! Kicsit meg volt sérülve a fényezés, tehát kapott új színt. Színkódja S32235 amire nekem a Google nem talált semmit, illetve van egy sáv, ami bordó, állítólag 166 gyári bordója. Lacci33 cartárs ilyen színre fújatta Vittorionál a 33-asát. Kombináltam, végül is tetszik a végeredmény. Eredetileg szatén fényű lakkal szerettem volna fújni, de nem volt ilyen lakk a kínálatban, így 1:1 arányban lett keverve matt lakk fényessel, aminek az az eredménye, hogy fénylik az egész :) szóval ez nem jött össze. A motor burkolata is kapott új fényezést, hogy menjen az új design-hoz, de hogy ne tűnjön el 100%-ban az arany-bronz szín, a felirat a deklin olyan színnel lett kirajzolva. Az is kapott lakkot bőven. A pajzs vízszintes vonalai befeketedtek és azok is le lettek lakkozva. Jelenleg a szobámban köt/szárad minden, a felnikre úgy egy hónap múlva felkerülnek a hétfőn megkapott gumik, valamint a többi elem is elfoglalja helyét nemsokára :)










Km: 113134
A vétel utáni nagy szerviz első része lett ma elvégezve.
Az alkatrészek a jól bejáratott helyről, Szegedről a Kovács Autóalkatrész Kft.-től érkeztek.
Jobb felső motortartó bak - Stag 13346Ft
Vezérlés szett + vízpumpa - Gates 41518Ft
Izzító gyertya 4db - NGK YE07 - 17516Ft
Ablakmosó pumpa - 1044Ft
A munkát a szomszéd autószerelő végezte, akihez 25 éve hordjuk az autóinkat.
Munkadíj: 15000Ft

A szivargyújtót sose használtuk, az előzőleg beépített tápcsatlakozó viszont nem működött rendesen, így kerestem ebay-en olyat USB aljzatot, amit a szivargyújtó helyére lehet beépíteni. Ha előzőleg nem fúrtam volna lyukakat a tápcsatlakozóknak, akkor nagyon egyszerű lett volna a csere, bár az USB aljzat 1mm-rel nagyobb átmérőjű, így a lyukat kicsit meg kellett reszelnem. A hozzá kapott előlapot hozzáigazítottam a szivargyújtó lapjához.
A legnagyobb művelet a könyöklő ki- és szétszerelése illetve ugyanez vissza.






Majdnem egy évnyi hirdetés után, ma (2015. 02. 04.) elvitték a kis TS-t. De még sikerült ma megtennem vele a 167 000. km-t. Összesen 25 000 km-t sikerült megtennünk, ami egyáltalán nem sok, sőt... emellett annyit szervizeltem, hogy a következő tulajnak remélem 1 évig nem kell semmihez nyúlni. Remélem azt is, hogy jó szolgálatot tesz az új tulajnál.
Update....
A faszi visszahozta, gázolajat tankolt bele, majd panaszolta a kuplungot is. Megcsinálom, a külső hibáit is és a kuplungot is, így lesz itthon egy jó kis állapotú TS :)

Valami műanyagokat kellett megcsavarozni, így nem lötyög a váltókar.
Beszereztem a Láng autóalkatrészbe 2db fehér depo márkájú oldalindexet kemény 1800Ft-ért.
A felnikre az olx-en akadtam rá. 16"-os Spider felni. Nem üt, nincs benne tojás. Esztétikailag nem túl szép, de azon majd segítünk. Jó kis nyári felni lesz belőle :-)


Az első, hátsó emblémák teljesen fémtisztára koptak és mivel a gyárik, főleg a hátsó elég drága, felújítottam őket. Ferkétől sikerült beszerezni öntapadós emblémákat. Mivel ezek sem méretben, sem formában nem passzoltak tökéletesen a gyári emblémára, kicsit átalakítottam az eredetiket. Az átmérőből és a domború ív közepén is lereszeltem 2-2mm-t. Az új felragasztható emblémák öntapadó ragasztóját leszedtem és folyékony ragasztóval ragasztottam fel. Végül kővédő fóliával bevontam az új emblémát, így remélem sokáig kitart majd.




Km-óra állása: 183.231 km (a 2.230 km-es olasz út megdobta kicsit)
Helyszín: Érd, Fiat Szabó. Végre egy szerviz, ahol értik, amit csinálnak :)
Egy óra alatt kicserélte a szerelő srác a kerékagycsapágyat. Pozitív tapasztalat :)
Sajnos a csere nem segített a súrlódós hang megszüntetésében.. lehet, hogy a váltóval van gond.. legközelebb megnézetem azt is, addig meg próbálom kihagyni az 5-öst.

