Blog
Nyár végén szóltak klíma diagnosztikán hogy csökkent a gáz mennyisége a rendszerben és a klíma hűtőjénél valami nincs rendben. Ezt a javítást idén tavaszra ütemeztem. Nem akartam és nem is tudtam volna ezt a beavatkozást tovább halogatni. A kánikula hamarosan beköszön, a klíma pedig képtelen volt már a külső hőmérsékletnél hidegebbet fújni.
A hűtést megoldottam a ventilátor huzal ellenállásának javításával, amiről korábban írtam a blogomban. Így egy gond kipipálva.
A másik gond az volt hogy a rendszerből hiányzott a gáz 70%-a. Ezt ma sikerült pótolni. Előtte volt még egy nyomás próba, de nem találtak hibát, így egyéb javítás nélkül mehetett bele a gáz. Most 4,5 fokot tud tolni az utastérbe a szellőzőkön keresztül. Az autó életében most kellett először feltölteni a klímát.
Futómű állításkor szóltak hogy a bal hátsó kerék meg lett ütve. Nekem nehéz elképzelni, hogy tudtam úgy megütni, hogy az első nem kapott belőle, sőt igazából nem is emlékszem, mikor mehettem bele akkora kátyúba, mert 99%-ban kikerülöm őket, de a tény az tény: görgőzni kellett
Munkából hazafele, a repülőnél lejöttem a pályáról és a felüljárón lefele leállt, vagy legalábbis nem reagált a gázpedálra. Viszont magához tért mire leértem a felüljáróról. 1-2 Km-rel odébb viszont megállt teljesen. Semmi rángás, előjel csak leállt. 3-ra elindult és szépen bementem az irodába utána haza, és a ház előtt 20m-re ismét leállt, szépen hazagurultam. Vacsora után megnéztem a hibatárolót, de semmi csak a P1172. Azóta csak a garázsba mentem el vele, hamarosan megy Csörihez, mert így nem megbízható.
Megint hoztam a formám, egy évig volt nálam a fekete benzines meguntam :)Gondolkoztam offos gépeken is, de ahogy kipróbáltam őket rájöttem ,hogy nem nekem találták ki ezeket , úgyhogy vettem egy 156 os 1,9 jtd-t dieselem még sose volt .


Kis csúszással (április 30. helyett) ma sikeres műszaki-és környezetvédelmi vizsgát tettünk. Csont nélkül.
km: 192.716
Már ideje volt a nyári gumi felrakásának ami a mai napon sikerült is.Hál Isten nem tolongtak a gumisnál.





Ma megérkezett András bácsitól a csomagtartóba a rekeszek, a lényeg a világítás és a szivargyújtó csatlakozó...
Innen is köszönet érte :)

Sajna kis kavics...nagy repedés...szélvédő csere
Kicseréltük a Seles tartályát, most már reménykedem benne, hogy az olajfolyásnak lőttek :-). Érdekes a dolog, mivelhogy az új tartály, amit rendeltünk, nagyobb, mint ami az autóban volt. Ebben hosszabb a nívópálca, más a beosztása, kíváncsi lennék, hogy az előző hogy került bele, mert nem ebbe az autóba való :).
Na de ne kiabáljuk el, várjuk ki a végét.
Az örömben üröm, hogy tartály csere után beállt a kuplungom potmétere, csúszik a kuplung, és dobálja ki a váltásokat, holnap reggel cseréli ki Szatyi cartárs, kösz szatyi.
Update: nem a potméter a hibás, 3 potmétert is próbáltunk, és még mindig mozog a kuplung kar alapjáraton. Úgy tűnik, kuplung csere következik, bosszantó a dolog, mert csak 70K van benne.. kibírhatott volna 120-at simán.
el volt törve a belső műanyag küszöb vezető oldalon, csere
középkonzol légbeömlőkről le volt pattogva a cromozás, cserélve ettek -nagyon tetszik, nagyon hangsúlyos lett tőle a kicsike-
hátulra megkapta a fényvisszaverőket a rendszámtábla mellé -törött volt mindkettő átvétel óta- :/
balos visszapillantómmal van valami mókolás/törés/hekkelés, új testet fog kapni...remélem adni fogja
ja, törött volt a hamus, cserélve lett az is, most már tátja a száját ha lenyitom :D
-nem dohányzó a kocsim /pedig dohányzunk/ de akkor is legyen egyben-