Blog
Elkapott a Fa láz és beszereztem egy gyári fa kormány és váltógomb szettet, de a váltógombot szerencsére lejjebb lehetett rakni 4cm-el, így megszűnt az 1kmes váltókar.
Ebben is kiégett, igaz csak 2 évet bírt....
Ismét eljött az olajcsere ideje, 72000 km.
Hozzávalók: 6 l Selenia WR Disel 5W40, és olajszűrő
Kiégett az egyik 4 év után, egye fene:-)
Hol égtek a féklámpák, hol pedig nem, teljesen kiszámíthatatlan volt.
Kis utánajárás után kiderült mi a bibi: féklámpa kapcsoló gomba
Mai napig bírta a jászok aksija:D Helyette mostmár Exide pörgeti az önindítót:)
Szeptemberben, mikor át lett vizsgálva a futómű, akkor derült ki, hogy a jobb hátsó stabilizátor rúd lassan cserére szorul. Azóta az autóval mentem kb 4000 km-et, és egyre jobban zörgött. Gerissimoval megbeszéltem, hogy ma megyek, és orvosoljuk a problémát. Az autó felemelése után kiderült, hogy a bal oldali is haldoklik, így mind a kettő ki lett cserélve. Persze a szétszedés nem ment könnyen, csak a flex segített a dolgon... De a lényeg, hogy ismét csendes a futómű. :-)








Valamilyen oknál fogva álandóan fel levegősödik a fékem.Hiába légtelenitettem 2 naponta akkor is álandóan levegősödött.Rá jöttem egy kis idő után,hogy a fékerőelosztónál nagyon minimálisan szivárog.Gondoltam rá húzok erre el törött a cső.Neki álltam kibontani,hogy vegyek hozzá,de folyamatosan el törött az összes cső.Nem volt mit tennem kellett csináltatnom alá szerencsére elég jó áron meg kaptam őket.Ki cseréltem az összeset,azóta nem levegősödik fel.
El készült a moci,de még mindig nincs müszaki és zöldkártya.Telefon erre+arra,és már vihettem is.Nem volt egyszerü mutatvány mert müszaki és zöldkártya nélkül kellett vele futkozni.Hála isten ez meg is lett 3munkanap alatt,aminek örültem mint az állat.Most már lehet száguldozni.