Blog
Ma (1208) átvettük a jövő évi 156 topicos fali naptárat. Köszönet érte Diny cartársnak!
[Költségeim: 4200Ft 1db fali naptár +190Ft utalás]




Megkapta amire vágyott a 124hp :D lemérve 138hp és 23-25Nm a változás :D Sokan mondták felesleges mert nem érezhető kac-kac nevetnem kel.Nagyon megy és rugalmasabb,alacsony sebességtartományból is szépen gyorsul.
A múlthéten megjött a téli gumi, végül Kléber Krisalp HP2 lett. Sikerült akciósan beszerezni.
Ennél nehezebb volt felnit találni alá, először alut akartam, de aztán ez nem jött össze. Így maradt a csúnya vas felni. De szerencsére nem kell sokáig így lennie, hamarosan itt a tavasz (bár még csak most kezdődött a tél). :)




Folytassuk hát mondjuk autóápolás címszó alatt. :) Lábán hoztuk haza. Február volt... hó + fagy + 4 agyonkopott nyárigumi + azaz - érvényes papírok = 30 km/ kb 45 perc idegbaj. A kocsi ott ment keresztbe, ahol tehette, de irányítható maradt... tehát hazaértem egyben... legalábbis én. A kocsi más téma volt. Napokon bellül lekerült róla minden... kibeleztük. A látvány akkor valami sajtfélére emlékeztetett, most inkább Spongyabobhoz hasonlítanám a képek láttán. Irány hát egy karosszériás. Persze haver volt az első illető, aki egy Derbi motorért cserébe bevállalta a melót. Az elbaltázta szó megfelelő ragozására sajnos nincs elég találó, szalonképes magyar szó, ígyhát maradok a ku*...tyául elba*...ltázta kifejezésnél. Sokat állt nála a vas, és mikor visszakerült hozzám, már toltam is a következő műhelybe. Ali76 segédletével sikerült hozzá szerezni ép hátfalat, így csak a hátsó ablak alatti ívet kellett legyártani. A teljes kasznizás (taposólemezek újrahajtása, küszöbcsere, csomagtér majdhogynem újralegyártása meg millió lyuk és apróság kijavítása) üreg és alvázvédelemmel, azt kell mondanom: a meló nehézsége és a kivitelezés minőségéhez képest nevetséges 90-100e közti összeg volt. A kaszni szinte hibátlan állapotba került. Nagyon örültem, hogy végre jó úton, illetve, hogy egyáltalán haladt a felújítás, hát gyorsan elkövettem mégegy hibát, me' ugye nehogymá' minden rendben menjen.
Folyt köv...








Megdeglett a generátorom,fel kellett újítani.
2009.12.06-án került hozzám a Kicsike. pár apróbb hibával és egy szép horpadással az oldalán :) Sikeres tesztvezetésünk során 800 km megtettünk problémamentesen.
Megvétele óta lecseréltem az ékszíjat, kapott új ablaktörlőlapátokat, fagyállót.
Egyelőre ennyi aztán haladunk tovább. De a szerelem már megvan :D
Azt hiszem az elsők között rendeltem meg a jegyet. A pénzt átutaltam, és promós matricát is kértem.. :-)
Ennyivel előre még sosem fizettem ki belépő árát rendezvényre. Több, mint 170 nap van még a találkozóig... Reményeim szerint legalább olyan jó buli lesz, mint a 2009-es. És valami azt súgja, hogy 2010-ben bizony lesz bőven alfás rendezvény. Hát, én örömmel állok elébe! :-)

Múlt héten felkerültek a téli gumik Pirelli Snowsport 225/45-R18 eddig egész jók nagyon halk 160-nál sincs semmi hangja...majd hóban is kiderül mit bír
Rá kellene szánnom végre magam, hogy leírjam a vas történetét. Hosszú lesz, úgyhogy csak részletekben. Árakat nem nagyon fogok írni, mert csak körülbellüliekre emlékszem, és talán jobb is így. :D
Kezdjük az elején, esemény kategóriában. A dátum 2006.02.08-a, a helyszín X.ker. Fehér út autókereskedés. Az áldozat neten lett kiszemelve, ha jól emlékszem 170-be fájt fennhatóságom alá vonni. :)
Folyt köv...




2009.11.07-én Reggel 8:00-ra mentem a helyi Alfa márkaképviseletbe, ahol beállították a vezérlést a motor újraélesztése után. Egy foggal el volt állítva. Ég és föld már csak az alapjárat is.Rádobtak a gépre is a vasat és törölék a hibakódokat,motorkiszerelés után volt ám minden benne. Alapjárati léptetőmoci csere után alapbeállítást is végeztek a kocsin és elmondhatom, hogy a motorfelújítás most van KÉSZ!