Blog
Muszáj volt a nyaraláson megvennem Pirinek a Symi szigetéről származó tengeri szivacsot hiszen a mendemonda szerint a Ferrari is innen szállítja az autóápoláshoz szükséges szivacsokat. Több se kellett :)
Igaz, idén kb egyszer mostam csak le saját kezűleg az autót, de majd ezután gyakrabban fogom :)



A debreceni út után, 121.500 km-nél hétfő reggel letarolta az autó a vezérműszíjat, aminek következtében cserélve lett:
- vezérműszíjkészlet teljes garnitúra
- vízpumpa
- kipufogószelepek
- tömítések
Olajat is cseréltek.
Nem akart elindulni az autó, mint utólag kiderült, egy biztonsági kapcsoló volt eloxidálódva valahol, amit ki is szereltek gyorsan.
A lehúzott ablakkal való száguldozás élményének tovább fokozása érdekében felszereltem az első ablakokra a légterelőket. (Alkatrész a www.autotorino.hu-tól)
A sport levegőszűrőt (amit valamelyik előző gazdája szerelt az autóba) eredetire cseréltettem.
Zöldkártya miatt cserélték a landaszondát.
Hogy a biztosító ne szólhasson be, beszereltettem a riasztót.
Ma fel probáltuk a hátsó toldatot és sajnálattal látuk hogy a sport kipú méretei nem igazán passzolnak a toldathoz! De ezt hamar orvosoltuk egy kis vágással hegesztéssel! És láss csodát már is passzól a sugárhajtómű! Az első és az egyik küszőb már a muanyagosnál talán még a héten kész lesz ez a része és mehet a festő mesterhez!
