Blog

>> Tuning és extraatesz79 // Alfa 147 1.6 TS // 2009-01-11

Végre megérkeztek a kigyók!
|me installálva!:)

 

Esztergom vagy Komárom?
Jobb mellbimbó vagy bal mellbimbó?

..élvezheted együtt vagy külön -külön...


persze ....élvezni .....tudni kell...

aki nem tud...az beszél róla...;))

 

Motorblokk kiegészítők, szelepfedelek, olajteknő, stb. felújítása.
Nem tudom még eldönteni, hogy jobb lett volna-e szintereztetni, mindenesetre már annyi meló van benne, hogy most már marad a teljes sk megoldás...
Olyan hideg van, hogy az olajteknőn sem a rozsdamaró, sem a kromofág nem hozott eredményt...ez most beáztatva vár holnapig.
Kialakult a végleges színkombináció is: A blokk cink bevonatú marad, a hengerfejek felcsiszolva natúr lakkal, minden más kiegészítő+ szelepfedél+pók matt fekete lesz.:)

>> SzervizFerri // Alfa 155 Super Twin Spark 16V // 2009-01-10

145730 km
Sajnos elvérzett a kuplung munkahenger. A cseréje nem volt kellemes az udvaron, sötétben, -6 fokban, de másfél óra alatt azért mégis sikerült.

 

Karácsnyi szabadságunkat mint minden évben, ezúttal is Magyarországon töltöttük. A repülőjegy árak szinvonala miatt ismét autóval érte meg hazamenni. A hazaút elött kapott olaj, termosztát és lambdaszonda cserét. Szépen mentünk hazafele, az úton semmi gond nem volt. Állandó problémámat az alapjárati bizonytalanságot sikerült elhárítani, az egyik gyertyapipa áthúzott. Pirinél tudtam pótolni aki feltette hibakód kiolvasásra is(két apróbb hiba volt). Kapott még új féltengely gumiharangot és hosszbordásszijjat is. A két ünnep között kávéztunk a dunaújvárosi alfásokkal és találkoztunk Korrynál az AutoexpoM1-ben a GTV-sekkel. Beinditottuk Matricát(Korry GTV V6-ja) és azt hiszem beleszerettem a V6-ok ba:))
Péntek reggel indultunk vissza Skóciába és szombat hajnalra értünk ki 25 óra alatt. Ez új rekord, de csak annyi történt hogy sehol nem volt fennakadás és tudtam a saját tempómmal jönni. Egy valami nagyon bosszantó volt: Németország után átérünk Belgiumba ahol 120km/h a megengedett sebesség de "smog" miatt mindenhol 90-es táblákkal diszitették az útak szélét:((((
A GTV-t minden dicséret megilleti, mert 230ezer km után hiba nélkül letolta a 2x 2400km-t!!!!!

>> EgyébZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2009-01-10

Eljött Falcokc és Whiteskull a kocsiért. Elvitték és remélem mire legközelebb látom már nem lesz ennyire bibis! Kösz srácok és sok sikert a melóhoz!


Addig is marad nagyapám Ritmója.Legalább olasz! :)

 

Sikerült Tominak hála (Tom555) beszereznem a 16v-sítéshez elengedhetetlen első kereszttartót + hab a tortán: egy szervó kormányművet is sikerült beszereznem Tomitól, így mégiscsak szervós lesz!!:)))
További szerzemények szintén Tomtól: kerékagyak, lengőkarok, hossztartók, komplett rugóstagok.

>> SzervizVudi // Alfa 90 2.4 TD // 2009-01-10

Némi szenvedés után, egy célszerszám segítségével végre sikerült levenni a főtengely szíjtárcsáját. A legnagyobb problémát a 41-es crova beszerzése okozta, nem gondoltam volna, de szinte sehol nem lehet kapni. A vezérműtengely és a főtengely patent, csapágycsere és a blokk festése után már kerülhet is vissza a helyére. Az olajpumpa szintén jó, bár az olajnyomással soha nem is volt probléma. A vezérlés alu fedele viszont sajnos repedt. Holnap homokfújok és festek, utána meg várom az alkatrészeket.

 
>> Egyébmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2009-01-10

Megvan 2 évre a nyugalom, meg 1 évre a penészespapír.

Vizsgáztató felírta a jegyzőkönyvbe, hogy bal első keréknél olajfolyás látható.Ja, a tegnap éjjeli hidraulika leeresztés nyomai ... :P :D