Blog
Köszönöm mindenkinek a kellemes fogadtatást, a sok üdvözletet!!!
Végre valahára akadt annyi időm, hogy még sötétedés előtt, kocsimosás - fotó - reg.
Hétfő este végre eljutottam futóműveshez:
-első futó beállítása
-meg akkor már egyúttal feldobtuk a téli gumikat --> most láttam először milyen nagy a csomagtartó ha nincs benne a 4 felni...
Elosztófej: érintkezők kopottak és oxidosak. Így fedél +rotor csere.
És persze még egy hiba: egy lecsúszott csőnél falsot szívott...
Végre át tudtam nézni az alját és hál istennek nem csalódtam, olyan amilyenre számítottam (tehát nem temetett maga alá a rozsdatörmelék).
Ezen kívül első napokban esténként a "kötelező" cserékre is sort kerítettünk: olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő, 4 gyertya.
A mai napon sikerült szert tenni a 75-ösre.
Szívem repes, de tudom, hogy sok dolgom lesz még vele...
Ismét a jó minőségű magyar utak b*sztak ki velem.
Menet közben hatalmas koppanás...jobban megnéztem, már 10 centis repedés a szélvédőn. Biztosító persze nem fizet.. :(
Mire hazaértem kb. 500km után, már 30 centis volt a repedés, és csak kúszott tovább.
Megint Andorék, újra itt vagyok, szélvédő kellene :)
Közben dekorációsokkal megcsináltattam a Cuore Sportivo matrinyákot, ne legyen csupasz a kicsike.
Ha már ismét szerviz, akkor az aktuális olajcserét kicsit előrehoztam, Selenia Goldot kapott a Vas.
Hűtőrendszer fagyállóval feltöltve. (151.300 km)
A futóműből eredő zajok csökkentek a kopott szilentek cseréje után, de még mindig zavaró hangok törtek elő.
Újra ellátogattam Andor-fivérekhez, keressék meg a hibaforrást.
Kiderült, hogy a lengéscsillapítók fáradtak el...jó magyar utak...
Csere után végre csendes lett az eleje. (147300km)
Vezérlés, szimeringek, első futómű(szilentek, stabilizátor, porvédők)
Annyira gyarapodnak a megtett km-ek, (143.700km) hogy ez is elérkezett.
A vezérlés adott, a futómű viszont egyre zajosabb lett, orvosolni kellett.
Köszönet FalcoKC, Whiteskull (Andor-fivérek) Cartársaknak a gyors, pontos munkáért!