Blog
Nos, egy régebbi postban írtam, hogy a kuplung még nem az igazi. Mivel szivárgott a főhenger, az is le lett cserélve, és lassan de biztosan összeáll ez a kuplungos téma.
Ma kicserélték a vezérműszíjjat , vízpumpát és az ehez tartozó dolgokat . Kicseréltem a légszűrő házat (törött volt) és a légszűrőbetétet , úgyhogy még egy gázolajszűrő csere (ami ma 2008-11-01-én megtörtént ) és egyenlőre ennyi .
Motorolaj /Selenia/, olajszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő, levegőszűrő.
Azt hiszem flexibilis csőnek hívják azt az alkarészt ami ki volt égve és ezért 1200nál mindig zörrent egyet az autó.
Egyébiránt rájöttem, hogy érdemes szagszervizt cserélni pár évenként, mert ilyenkor be akarják bizonyítani, hogy ők jobbak a másiknál. És egy ideig tényleg jobban figyelnek.
Erre a szerelésre az Autóház Budaörsnek 4,5 pontot adnék.
(Fél pont levonás az elfelejtett telefon miatt)
Ellátogattunk Pirkával és a cartársakkal a Magyar Köztársaság egyetlen formula egyes versenypályájára. A hőmérsékletet, a páratartalmat és a pálya minőségét megfelelőnek minősítettük, így beiratkoztunk nagyképűen a II. kategóriába. Ez a 150 Le felettieké, Piri meg pont ennyi ugyebár, még befért volna az I.-be is, de pár matricával a seggén már simán megvan plusz egy két tudományos lóerő.
Bár nem ijesztettünk rá egy Porschéra, Evora vagy Subira sem, de kellemeset csalódtam az autóban. Az elvárt 3.00.00 időt is 2.38.0x alatt teljesítettük.
További kellemes meglepetés volt, hogy a előző és azelőtti M3as BMW-k csak az egyenesekben tudtak elnyúlni, kanyarban tartottuk őket. Persze, lehet a sofőrre fogni, de én sem vagyok sumakker.
A három futam összesen cirka 80 km-t jelentett, a gumikon és a fékeken jól meg is látszik, egyébként jól viselte az autó. Megérdemel egy wanderbaumot, és egy olajcserét.. :)
Fotókat köszi, Halesz és Ravlikné!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020930t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020931t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020932t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020933t.jpg)
Már nem ég a motor és jár is!!!(víz volt a karbiban, köszi ANNAK aki hagyta ázni a diófa alatt, nyitott motorháztetővel...)
Most megy a 6. karosszériáshoz, onnan vizsga, kárpitok, belső összerakás...
Szép karácsonyi ajándékom lesz!
Végre megérkeztek a méretpontos plüss szőnyegeim! Kicsit borsossá tették az árát a hímzett feliratok de megérte szerintem vetekszik a gyári szőnyeggel a minősége, postával együtt 9500 Ft-ba fájt! Innen rendeltem, bármilyen egyedi elképzelést megvalósítanak!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020928t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020929t.jpg)
Hétvégén lekerült a szárny és kicseréltük a régi kopottas csomagtartó emblémát is.
Kezd szépülni a vas :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000020/0000020927t.jpg)
Ezúton szeretném megköszönni Döme CARtársnak, hogy segített kiválasztani az autót, remélem hosszú távon is jól döntöttem.
Az autó jól megy, szép. Eddig mindenkinek tetszett, és még el is fértünk eddig benne, ami azért meglepő, mivel mindenhonnan azt hallani, hogy szűk a kocsi.
Nem szűk az, csak dagadt, óriás emberek is vannak;-).
Műszakira való felkészítés! Eredmény: bal első szilent csere, hátsó rendszámtábla világításba izzó csere...és ennyi!!
0
588