Blog
Lökháritók, és a szélvédő vizelvezető a szinre fényezése.
Hát ez is bekövetkezett:( Elkezdett parázslani az olajnyomás visszajelző lámpa:( Gyorsan mértünk nyomást és csak 0.8 bar volt melegen alapjáraton.. Akkor nincs más hátra oil pumpa csere! Sikerült szerezni gyárit kapott friss castrol olajat azóta a gumiban nincs akkora nyomás mint itt:D
Olajcsere ( ROWE 10W-40 GTS ),motormosó olajadalék, olajszürő, BRISK Premium tuninggyertya, Direktszörő ( RACELAND ),Szervó olaj ( Bilstein Group ).
Kapott egy új fényt a szelepfedél +1tömítés hozzá:) és a szívósor is színre fújva:D
Megkapta ma az omp első gátlókat! Egyszerűen mesés kicsit pattog de ez kell is:)
Ma befűztem a dugattyúkat a blokkba. Finoman forgatható kézzel is, a csapágy csészék lehúzása után. :)))
Felkerültek a téli kerekek. A komfort szinte semmit nem javult a kisebb kerék következtében, viszont az esztétikum nagy mértékben romlott. :(
Mivel fent állt egy kis alapjárati izonytalanság és rángatás 2000-es fordulaton amikor sik terepen épp semleges gázt nyomva, rendeltem egy légtömegmérőt. Ma kicseréltem mikor kicsit kevésbé esett az eső:))))
Este teszt, meglátjuk mit mutat, de hajamat fogom tépni ha erösebb lesz töle a motor mert akkor az utolsó két gyorsuláson is fent állt már a probléma.
Bp- en jártam, és találkoztunk a csepeli Auchannál a kisunokámmal: pb_- vel, sötédedés utánig beszélgettünk. Jó volt beszélgetni, mert már nagyon régen nem tudtunk beszélgetni élőben, hogy ilyen messze elköltöztem. Pb_ küldött alkatrészt Reaper69- ék 33-asába, remélem, jó lesz a gépükbe.
Este, hazafelé, Kapospulán Illésferikéékkel és Király 156- tal találkoztam, átvettem a Ferikééktől a téli gumijaimat. Náluk voltak, mert átvették tőlem a téli acélfelnijeimet. Most elhoztam a gumijaimat, és este elég későig beszélgettünk velük.
Szombaton eljöttek Reaper 69- ék, örültem nekik, sokat beszélgettünk.
Sajnos, a kaposi találkozó másnapján, Tárnokon bejelzett megint a motorcontroll lámpa. Elmentem Norbi régi szervíztulajdonosához, Juhász Sanyihoz. Computeres vizsgálat során kiderült, hogy az első lambdaszonda, amit beépítettünk, nem jól működik. Kinyomtattuk a hibát, az Unixban rendeztük a vissszavételt. Minden rendben ment, készségesek voltak. Közben abból a dörgicsei bontóból és abból az autóból, amiből a katalizátorom is volt, megrendeltük az első két lambdaszondát, amik gyáriak. Postán megérkezett, otthon kicseréltük Norbival. Azóta lekopogom, hogy egyszer sem pittyegett az a német...... computerem- motorcontroll lámpám az autómban és szépen működik az Alfa.