Blog
Mai napon (0625) elkészült az új B tipusú rendszámom, amit személyesen át is vettem a VIII. kerületi okmányirodában. A forgalmiba is be lett jegyezve, úgyhogy már hivatalosan is van rendszámom több, mint fél év rendszám nélkül autózás után. A mérete elég kedvező, mert fele akkora sem mint a hótoló testvére volt. Ez pozitív.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018364t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018365t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018366t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018367t.jpg)
Megmértem a kompressziót
1 - 7,5
2 - 4,5
3 - 5,5
4 - 9,5
Azt mondta néhány hozzáérő, hogy ez nem ideális.:))))
Holnap leáll a gép.
Olaj lecserelélve természetesen Selenia-ra. Mind a 2 hosszbordás szíj cseréje.
- a kicsike feldarálta a hosszbordás ékszíjat
Tegnap elvittem zöldkártyázni a kocsit és sikeres volt :)
Zöldkártya érvényes: 2009.06.23-ig!! :)))
Első nagy waxolásán esett át a kocsi és a belefektetett 3óra meghozta a hozzá fűzött reményeket!
Hétvégén voltunk Bánkon lefelé Count M cartárs barátom próbálgatta a vasat, visszafelé az enyém maradt az élmény... Ez Mo egyik legjobb ha nem a legjobb turismo útvonala főleg ott a Katalinpuszta körüli kanyargós...
Arra jutottunk, h az autó nagyszerűsége a karosszéria mérete/súlya a fútomű és a 2,4 es motor pazar összhangja miatt olyannyira eltalált:)
Hát szóval úgy adódott, h múlt hét közepén jelezte a komputer a szervíz intervallum beálltát, ráadásul várt egy xenon szett beépítésre, szóval vettem magam és elmentem Szamosiékhoz.
Számítógéppel megvizsgálták Luigit, annyit látnak, hogy piszkálva (ahogy ők mondták kiütve) volt a számítógép egyszer, így megbízhatatlannak ítélték a megtett kilométerek számát, bár az állapot alapján megsozlottalk a vélemények, mert olyan jó a futómű és annyira nem kopottas...
Mindenesetre javasolták a vezérlés cseréjét, amit tekintettel az eddigi havi 60ezres szervízelésre:) inkábbb későbbre halasztottam... Viszont volt olaj csere, olajszűrő légszűrő csere, beszerelték a xenonomat. Ja és megigazították a jobb első fékemet, mert szorult (pár héttel előbb cserélték Zolikáék) és ezért 0-20 között irtózatosan nyikorgott.
Szóval kapott egy jó kis szervízt. Pozitívum, h egy délelőtt elég volt mindenre 55k-m bánta.
Már most látom, hogy amint egy kicsit megerősödöm anyagilag kicseréltetem a vezérlést és a kis y csövet is a kormány szervóban.
Most minden szuper, bár eddig sem lehetett rá panaszom, igazándiból csak állagmegóvásból féltésből és gondoskodásból hurcibálom szegényt havonta szervízbe:) de hálás érte ahogy látom...
Elkaptam egy z4-et a körúton :)
2008. június 23-án elkészült a fóliázása. Baján készítette egy szimpatikus mesterember. Vasárnap este elvittük az autót, hétfőn délután pedig mehettünk érte. A munkáját pedig láthattjátok a képeken. Ha valakit érdekel, meg tudom adni az elérhetőségét.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018324t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018325t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000018/0000018326t.jpg)
A tihanyi reklámkonferencia jó apropó volt a kicsi kocsi kimozgatására... kompoztunk és nagyon kultúráltan sztrádáztunk. Előző autóm egy B Vectra volt, mindig tapostam, nyomtam és nagy nehezen elmentünk 180-ig, de most Luigival megváltoztam... tempomat most már nem is 160-ra hanem 150-re, lábak a nyakba és utazás...Nagyon jó érzés :) néha-néha odalépek neki de alapjáraton cruising