Blog
Álmoskásan indult a szombat reggel az M1-M7 kivezető melletti benzinkúton. Kb 25db 147 & GT gyűlt össze, hogy együtt töltsön egy kellemes napot.
- körbeautóztuk a Balatont
- megtekintettük a szigligeti várat
- ettünk finomat
- utaztunk a dedikált kompon
Este buli következett a kedves CARtársakkal. Nagyon jól éreztük magunkat, a többit lássátok a képeken.
Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Képek: 147 GT találkozó
Ajaj, úgy látom meg kell sürgetnem magam főkép ügyileg :P, mondjuk szégyen is, h ez idáig még mindig nem sikerült megfelelőt felraknom. Csak nem akartam, valami kényszer képet felrakni, hanem egy normálisat hármunkról (autó,tulaj,sofőr -Alfa,muter,én- :D ). Ezek szerint viszont mégis kénytelen leszek felrakni egy egyszerűbb képet, csak hát elég ciki, h a kocsin még Júni végén és téli gumi van :D :S (be lettek rakva a nyári gumik felnistől egy raktárba és a tulaj nem erőlteti meg magát, h kinyissa nekünk, pedig már egy ideje rimánkodunk neki), ez van remélhetőleg azért hamarosan megoldódik a helyzet (bár meglepően jól bírják kopásilag a téli gumik, én azt hittem már eddigre rég elfogynának :D).
..legalábbis így hangzott. Először csak egy-egy koppanás, gondoltam érik valamelyik szilent, majd a legközelebbi szervíznél orvosoljuk. Aztán egy nap egyre többször és ami a legnyugtalanítóbb: a kerék forgásának ritmusában. Ennek fele sem tréfa: telefon a szervízbe, időpont, addig ne is nagyon járjak vele. De hazafelé annyira zajos lett, hogy meg kellett állnom megnézni nem akar-e kiesni a kerék. Ki akart.. Az összes kerékcsavar laza volt, volt amelyiken egy fél, de olyan is, amelyiken három fordulatot tudtam húzni. A zaj megszűnt. Pfű..
Viszont a szervízidőpont megvolt, úgyhogy a rég gyengélkedő termosztát újnak adta át a helyét. Most már rendesen felmelegszik a hűtővíz.
Egy alapos autómosás után (0629) felkerült helyére a rendszámtábla, melyet szerdán vettem át az okmányirodában (Bp. VIII.ker.). Nem lett szebb tőle az autó.. Sem jobb, sem gyorsabb. Inkább egy kötelező darab került fel az orrára. De nem rondítottam tovább sem fekete, és főleg nem króm utánzatú műanyag rendszámkerettel. Ha már muszály, próbáltam a legegyszerűbb módon feltenni, mindenféle csavarozás nélkül. A kétoldalú, szivacsos ragasztószalagra esett a választás. Meglepő módon nagyon jól tapad. Hát ilyen lett.. :
Mind a két kuplungmunkahenger ki lett cserélve!ez is surci jóvoltából:)!
sikeresen le lett cserélve az olaj,castrolra!surci jóvoltából!121000km!
Tegnap grande bandi jóvoltából végre bekerült egy pollenszűrő....ugyanis nem gyári a klíma,és ezáltal a pollenszűrő helye sem volt kiépítve.
A belső sem úszta meg...Otto küldött nekem egy pár fasza,krómkilincset...és ha már levettem az ajtókárpitot,megnéztem hogy mire számíthatok,majd ha belefogok a Hi-fi építésbe....
Bandi, vagy modernkori nevén Andrásbácsi szólt, hogy van fekete (nagyonsötétszürke?) kárpitja 145höz, mivel a Nero bőrömhöz a gyári sötétzöld kárpitok nem nagyon passzoltak, így most mééég tökéletesebb az összhang.
Andrásbácsi cserélte ki őket mind verejtékes munkával, én inkább nem rontottam el semmit- nem törtem le hangyákat, szöcskéket:))
Tatabányára az egyesen mentem le, sok Alfás integetett, villogott- öröm :)
Fáj a szívem az autóért, de kénytelen leszek eladni, mivel hirtelen jött fellángolás következtében beleszerettem egy GTVbe... Sose gondoltam, hogy egyszer eladom, illetve valahol a távoli mentális szegmensekben felmerült többször a dolog- nyilván nem tudok mellé venni másik autót:((
Melegen nem indult a vas a gonosz kis fordulatszám jeladó miatt meg volt egy kis nem oda illő hang is a motortérben ezért a hosszbordásszíj feszítőgörgöje volt a felelős!(Autó-Szabó Lakihegy)