Blog
Tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Áprilisban fékbetéteket cseréltem rajta. Ezenkívül semmi. Az első lökhárítót meghúztam mikor beálltam a garázsba. Ezt kijavítattam. Szuper lett. Ezen kívül csak az üzemanyag amire költenem kell. A fogyasztása 8,2-10,3 között van. A 10feletti értéket csak egyszer sikerült elérni. Legtöbbször 9liter alatt van.
A képek a dunaújvárosi találkozón készültek.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017624t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017625t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017626t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017627t.jpg)
Közel két éve nem voltam találkozón a GTV-vel. Most Balázs Gergő cimborám segítségével kaptam egy P rendszámot és ellátogattam a talira. Isteni volt a GTV-t újra vezetni! Szegénykém öregecske már, ráférne egy kis revízió itt-ott, de amúgy kitűnő paripa. Sok gyönyörű Transaxle Porsche is megjelent, és együtt indultunk fel a Börzsönybe. Míg együtt votunk kiválót kocsikáztunk, de én dél körül hazafelé vettem az irányt. Valamilyen okbol kifolyólag gyakorlatlag kiesett a folyadék a kuplung rendszerből.:-O A 2/A - ra rákanyarodva még annyi szussz volt a rendszerben, hogy szúrtam egy ötöst, de onnantól beesett a pedál.:-) Martin-i szerencsére elkísért, ha esetleg megállnék és vontatni kéne, de a V6 nyomaték gyakorlatilag a 2/A-Vácrátót-Veresegyház-Szada-Gödöllő-Nagyfenyes viszonylatot megállás és váltás nélkül teljesítette.:-D Csak hazaérve kellett leállni a garázs előtt, és Imivel betoltuk a GTV-t a garázsba, ahonnan szerintem már csa, mint 3.0 V6 fog újra kiállni. A többieknek még biztosan jól telt a napjuk, majd este értekezünk.;-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017608t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025147t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025148t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025149t.jpg)
Már régóta tervben volt, most megrendeltem a helymeghatározó kütyüt.
Mio Digiwalker C520-as típus 3 év garival, IGO-8 full Európa szoftverrel. Remélem beválik. A családban már van egy pont ilyen masina és nem volt gond vele.
Jelszó - újratervezés:)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017604t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017605t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017606t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017607t.gif)
Hát rákerült a gép a vallatópadra és a javítása folyamtban van Csöri keze munkájának köszönhetően....... lengőkarok/jobb felső első/, támasztórúdak/ez emlékezetes lesz/ :), fékbowdenek, axiál...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017600t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017601t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017602t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017603t.jpg)
Végre sikerült gyári könyöklőt rakni az autómba, köszönet érte Erhard cartársnak, mivel ülést cserélt, és ez megmaradt neki. Nem volt egyszerű mivel levetkőztetem az ülésemet és nem ment rá a könyöklő. Ezért elhoztam Erhardét is azt is szétszedtem, hogy átcseréljem a támla vázát, és akkor jöttem rá, hogy a könyöklő tartó rudat nem az ülés vázára kell felcsavarozni, hanem van még egy adapter, és az van a vázra csavarozva. Elég lett volna, csak a támla alját szétnyitni. A hátsó részét már átkárpitoztam, de az első felnyíló részére még nem volt időm. Talán a jövő héten.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017596t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017597t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017598t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017599t.jpg)
Pestről hazafelé jövet (0531) átgördültünk a 118000. km-en. Még az M3-as előtt megálltunk egy gyors fotóra :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000017/0000017592t.jpg)