Blog
Lecsaptam Gyurma Speedline felgéire! Újra sokkullős gurigákon szaladunk, akárcsak a 164-essel, csak most 17 coll a méret. Új állapotú felnik alig használt gumikkal. Épülünk, szépülünk! :)))
Az átszereléskor Gyurma pótkerekei kapcsán fény derült a TS- és a V6-felnik közötti különbségre is. Kis féknyereg-bazi féknyereg. Asszem nem ő az első, aki ebbe belesétált, tehette fel a gépére a szélesítőgyűrűket... ;)))
Jövő héten jön olaszbol az uj kormánymü +2 sárvédö,motorháztetö,már igyekszek beszerezni a kasznifelujitáshoz a cuccokat.....
Na megvan a felújított stabrudam :) Csöndes lett az autó. A munkadíjat kissé magasnak érzem most. 15e volt. A csere után természertesen futóműbeállítás is volt, hogy ne kóvályogjunk.
Benne figyel az új akksi is: 74 Ah Eagle. Sosem hallottam még róla, de rá van írva, hogy for Alfa Romeo meg Ferrari. Akkor rossz már nem lehet :-)
2007. március 20-án este nyélbe ütöttük végre! Megvan a régen vágyott új nagyvad! 2.5 V6 24V állat. "Kérlek! Modern! Kényelem! Főőleg!" :DD Hatalmas ugrás a 164-hez képest! Aznap egész este fel-alá furikáztunk vele a hegyen. Jó érzés! ;)))
Külön köszönet Charlie-nak és Ákinak az értő szemléért! ;)))
...és szétvágják a futóművet, de legalábbis a gumikat. Egy óra pesti furikázás úgy megnyomorgatta az abroncsokat, hogy el kellett vinnem centrírre. Pedig óvatos voltam. Nagyon rázkódott az autó a pályán visszafelé és ez engem iszonyúan zavar. Ki lett szépen súlyozva, de egy kis tojás maradt benne (mindben!). Ha már meg volt emelve, megrángattam a futóművet, de igazából semmi nem kottyan, egyelőre az jó.
ISTEN éltesse a Ferrari-t! Nyugodjék békébe továbbra is Enzo Ferrari. Az elmúlt 60 évet a mai napig tisztelet és szeretet övezi világszerte. :)
Kiválasztottam 4 olyan tipust, amik nekem kedvenceim. Megjegyzem, vannak még nagyon ismert tipusok, én ezeket céloztam meg. A filmekben is kiváló főszereplők voltak. De azért a többi típus is jó főszereplő. (430, 355, F-40, 308, Testarosa, stb)
1. A kezdet. Ferrari 166 1947-48.
2. Egy ismert szeretett modell. Ferrari 250 GTO '67. Több ismert film főszereplője. (Pl.:Meglógtam a Ferrarival.)
3. Szintén ismert modell. Ferrari 348tb. Több film főszereplője is '90-es évek.(Pl.: Beverly Hills-i zsaru 2.)
4. Napjaink CSúscmodellje: 2006- az ENZO.
Ma befejeztem,feltőltöttem....kicsit szívtam a légtelenítéssel...de úgy tűnik hogy jó lett.A régi hűtő szép látvány....
Ma elvittem még gyorsan egy műszeres ellenörzésre, hogy minden téren megnyugodjak így a műszaki elött 5 nappal. Háááá.....
Volt fékhatás mérés (szinte még novik a fékek, még is az egyik kicsit erősebben fog), futómű mérés és állítás (az elsőn egy kicsit kellett állítani, a hátsón meg ugye nem lehet, pedig egy kicsit ott is jó lenne), lengéscsillapító mérés, na ez volt az érdekes. Az elsők még gyáriak, de semmi bajuk. Viszont.....
Kb egy hónapja lett kicserélve a hátsó lengéscsillapító, a szilentek nem újakk, de semmi bajuk, a rugók nem a legkeményebb anyagból vannak, de azoknak sincsen semmi bajuk, mégis........
A mért érték: bal oldal 60%, jobb oldal 55%!!!!!!! Siralmas, és nem értem miért. Töprenghetnék még rajta, de hétfőn reggel vinni kell vizsgára, de lehet, hogy így nem megy át:(((((
Szomorú vagyok, mert megint beigazolódott, hogy igen is, mindíg minden csak pénz kérdés:(
Na majd meglátjuk.....
Szorítsatok! :)
4
535