Blog

Vásárlás után eljött az első nagy szervíz amit a DCS-nél csináltattam.
Amit csináltak:
-Vezérműszíj
-feszítőgörgők
-olaj/ szűrők
-fékek/ betétek

 

2003.07.03. Mivel mindenféleképpen ilyen típust szerettem volna, és ez volt a legjobb állapotban az összes megnézett autó közül, ez volt az utolsó esélyem, hogy 145-ösöm legyen. Az autó nagyon szép állapotban volt,mind motorikusan, mind külsőre,egy-két esztétikai hibától eltekintve. Mint utólag kiderült hölgy tulajdonosa volt,tehát nem lett meggyötörve. Az autó amúgy '97-ben Svájcban született, én vagyok a második magyarországi tulajdonosa.

 
>> SzervizDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2007-05-19

Akinek még esetleg új az ingadozó alapjárat. Az többnyire az LMM vagy az alapjárati léptetőmotor hibája. Egyszerűen orvosolható: WD-40-es tisztítószer, egy fogkefe, és tisztítsuk ki ezeket. Csodákra képes!

 
>> AutóápolásDzsozy // Alfa 166 2.0 TS // 2007-05-19

Nálam megszokott, hogy minden harmadik kocsimosásnál befigyel egy komplett polírozás is.
Igaz már nem a képen látható polír krémet használom, hanem teljesen színegyező krémet. Meghálálja! Kicsi szépséghibával vettem korábban a vasat, meg van, volt húzva a ball hátsó lököse, de a színeggyező polír csaknem teljesen eltüntette.

 
>> SzervizFangio // Alfa 156 156 SW Selespeed // 2007-05-19

Ma kicseréltem az első eblémát. Szerintem a legegyszerűbb módja ez, nem kell leszerelni semmit. Ezzel a módszerrel nem fog sérülni a pajzs. Az emléma belső élénél aláfeszíteni a festett lemeznek, ez így lefeszegethető, utána magát az alumínium emblémát a közepe táján kb. 10-12es fúróval átfúrni 2-3 helyen. A lyukakon keresztül egy csavarhúzoval aránylag könnyen letudjuk feszíteni az eblémát.

 
>> SzervizSysy // Alfa 33 SW 1,5 4x4 // 2007-05-19

Betegeskedik, de remélhetően hamar meggyógyítják...

 
>> EgyébTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2007-05-19

Egy pár kép csak úgy. Ami tetszik.
Csak az első képhez írnék neveket
Tomy, Colos156, Trombozis
Persze az utolsón a feleségem van. :-)

>> SzervizTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2007-05-19

A szelepfedelet kellett cserélni, mivel a bal első csavarnál el volt repedve. Nem bíztam a ragasztóban.
Szelepfedél, burkolattal (16eFt)
Munkadíj 3eFt


Idézet panza oldaláról. Leírva a csere folyamatát:

":-D Kellett nekem gumicső a kartergáz elvezetéshez. Ez volt még plusz 800 Ft körül. Az új fedélbe két helyen megy be ez a cső. A régibe meg a kettő cső egy helyre megy be. Emiatt kellett venni egy ilyen gumicsövet. Meg, ami még nem pászolt az a trafósor. Az újba a csavar helye középen nem süllyesztett és emiatt a trafósor nem megy be. Na itt a trafósor közepén flexeltünk egy négyzetet. :-))) Meg, ha jól emlékszem egy csavar nem lett betéve, mert a trafósoron ott nem volt lyuk. Szerintem ennyi. Jah megy a tömítés is peremes volt, de azt is beletettük. Szóval nem sok koplikáció volt. :-D Ja még. :-DDD A takarólemez oldalát kellett levágni jobb hátul. Nem észrevehető. A kartergáz elvezető gumicső nem tudtuk elvinni csak ott. De ezt nem lehet látni. Lehet megoldjátok ezt vágás nélkül."

>> Tuning és extraTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2007-05-19

15"-os gyári 147-es felnik Nokian 205/55R15-ös gumikkal (50eFt). Merwede 30mm ültető rugó (32eFt) + a lassú, hozzáértő "autószerelő" munkadíjja, aki kb egy hétig cserélte a rugókat. Nem tudom már mennyit kért el, de nem keveset a k.....
(+postaköltség a kerekeknek 9eFt)

>> EgyébTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2007-05-19

Néhány kép a vásárlás után. Így láttam meg és így is hoztam el a ketrecből.

93.000 km-rel került hozzám (óra szerint). A százas szervizre el kellett vinni, mert dadogott nagy gázadásnál. (127eFt-ba került) Gyertya, görgők, szíjjak, stb. cseréje