Blog
2007.05. Kicseréltük a turbót a gyárira(THX ARQ4),vízpumpa,direkt szűrő csere. Ismét Bélussal,ami nem ment abban szabad kezet adtam Kerepesi Janinak.
Februárban meghalt a turbóm ezt gyorsan kicseréltük egy levegős Kappa túróra. Köszi Bélus155 (FOGI TUNING)!!! Március utolsó hetében ismét ellátogattam kasztnis barátomhoz,aki a tali előtti este lett kész.
A harmadik nógrádi túra előtt Dobi megalkotta a 70-es rettenetet(sportkidörgő átmérője). Most már tuti,hogy utálnak a szomszédok! Janika megint bele piszkált...Kinyomó csapágy csere,stabilizátor és lengőkar szilentek dettó.
A hátsó ajtókat és sárvédőket szélesebbre cseréltük,az első sárvédők peremezve lettek,míg az oldal villogókat eltűntettük. Egy-két helyre alu rács került. Itt persze már téli felnivel,de hátul már bent van egy 30mm-es FK nyomtávszélesítő. Közben gyertyákat és kábelt kellett cserélnem.
Végre célegyenesben vagyok! Cseréltem a felélesztés során hűtőfolyadékot gyári olajat, szűrőt, lambdát, bal első sárvédőt, ablaktörlő-mechanikát és motortartó bakokat. Átnyálaztam az elektromos madzagokat különös tekintettel a fűtésére. Beszereltem a zenét is, beleértve egy erősítőt és egy 13-as szettet elölre. Megkapra az autó Marek Cartárs jóvoltából a Q4 recaro belsőjét. Kapott egy piros kézifékkart, meg két gumit a frissen fényezett fehér felnire.
Dobi kolléga(unoka tesó) elkészíti 60-as,nyitott,egy hátsó dobbal ellátott remek művét. A hangja észvesztő! Megint irány Nógrádkövesd. Bartos doktor műteni kezd!
Beruháztam egy pár MOMO cuccba. Polírozás,szerintem kész! Majd egy reggel úgy ébredtem:irány a kasztnis.