Blog
A legérdekesebb helyszín következett Villányban,mégpedig a Polgár pincészet.
Jelentősen túlléptük a szintidőt,mivel pompás borokat kínáltak.Szerencsére nem én vezettem,így hát végigkóstoltam a repertoárt.A fokhagymás-túrós kenyért sem hagytam ki.
Nekivágtunk,hát a Selénia Rallynak,jómagam navigáltam,szerintem elég jól,bár erről megoszlanak a vélemények,mert már az első faluban sikerült rossz felé menni de korrigáltam.
Tetszettek a feladatok,élveztem minden percét.Lenyűgözött a szép táj.Néhány kép Baranyáról:
Az a hordós kérdés érdekes volt,nekünk sikerült találni még egyet,ami elkerülte a szervezők figyelmét.Azon mindössze 1 lyuk volt.Ez volt az egyik kérdés amit elrontottunk.
Ma jó korán keltünk,hogy másodszor is elinduljunk a Selénia Rallyn.Reggel akartam lemosni a kocsit de mivel esett,sajnos sáros kocsival jelentem meg.De hát úgy sem az én kocsimat csodálták meg,volt sok szép Alfa.
Mai nappal végre felkerült néhány matrica,így nyílvánvaló lett a hovatartozásom.
Sajnos némelyik ferde lett de legalább egyedi lett.
Már vásárláskor is meglehetősen kopottak voltak a régi Alfa emblémák mind elől, mind pedig hátul. Nem rég elhatároztam, hogy nem nézem tovább és lecserélem. Őszintén szólva a hátsó embléma cseréjétől féltem, de az pik pakk ment könnyedén. A csomagtér ajtó belső burkolatát le kell szedni 4 csavar tartja és kb 6 patent, aztán könnyedén hozzá lehet férni a felfogatáshoz az egész csere kb 5 perc. Na az első az keményebb dió, ugyanis a pajzsba bele van ragasztva az embléma, minek következtében csak feszegetni lehet, első próbálkozásra nem tudtam megbontani, másodikra sikerült (egy hét elteltével okosabb lettem :) ) , de sajnos maradt nyoma a pajzson, ez viszont kb 1 órányi izzadás volt :) Viszont most már szépek az emblémák elől hátul.
Aki ott volt a Selenia után a fehérvári Shell kútnál az új sportággal ismerkedhetett meg. Úgy elnéztem a járdaszigetet (hmm... érdekes minta az aszfaltban), hogy nekimentem a kocsival. A gép meg fogta magát, és átugrotta!!!!
Rövid leírás: gépjármű közeledik a járdaszigethez, mintegy 20 km/h-val. első kerekek a levegőbe ugranak, hátsók is, első kerék 4 méterrel később leér, hátsó is, de a betonszegély még elkapja hátsó dobot. Odavágja...reccs....
Eddigi vizsgálódásaim alapján csupán a kipuf tartó sínylette meg az esetet (hihetetlen, de még a küszöbök sem karcolódtak). B.A.R.O.M.!!!!!!!!!!!!
Lehet, hogy elindulok a terep szakágban....
Ja, amúgy volt még egy madnem gáz is: valahol Tamási előtt jött egy 180 fokos jobbos kanyar. Négyen téptünk Siófok felé. Beleengedtem a gépet 140-nnel. Gázelvétel, lassulás. 110-120 környékén. De nem váltottam vissza. Amikor azt hittem jön a kanyar csúcspontja, és tartottam volna az ívet, az elkezdett szűkülni, én meg elkezdtem leesni az útról. Ja a lengéscsillapítók sincsenek toppon. Ki kellett engednem a bal szélre. Na ott nem tudtam, hogy jön-e valami, és azt sem meddig engedhetem. Out of control volt kb. 2 másodpercig. Hála isten a kocsim néha ügyesebb, mint én.