Blog
2007 Március:
Szerváltam egy MOMO-Zagato sportkormányt. Igen, ilyen van a Zagato RZ/SZ -kben is :)
Nem volt rossz, bár szokatlan volt a kisebb méret.
Végül Thomikánál landolt, azóta Ő kapaszkodik bele; helyette pedig lett egy légzsákos gyári bőr MOMO, ennek is marhajó a fogása ;)
2006 decemberben vettem egy 4300K-s Smart4Cars Xenon szettet Lokfer cartárstól.
Egyszerű beépíteni, bevált, nincs vele gond.
Sötétben valamivel jobban látni vele, de párás, esős időben jön ki igazán az előnye.
A fényszóróüveg koszolódása sajna nagyban rontja a fényét, így kénytelen voltam rászokni a rendszeres fényszórómosásra ;) -> új terv: fényszórómosó.
És lőn 15 coll télre.
Épp hirdettek egy garnitúra Zendert olcsón, lecsaptam rá. Ehhez persze megin gumi kellett, Vettem a bevált Polaris2-ből egy garnitúrát ujonnan, 195/50-R15 méretben.
A 14-es felnik norbee-hoz, a gumik bobi-hoz kerültek.
WinterZender... Hö... :)
2006 oktoberben vettem egy garnitúra 14-es gyári alufelnit télire. Ugyanekkor egy ismerőstől sikerült szerválni ócsóér egy szinte új garnitúra Barum Polaris2 téligumát.
No ez nem vót vmi szerencsés biznisz. A gumik 175/65-R14 méretűek voltak, pár hetet mentem velük, de éreztem, hogy ez így nem lesz jó.
Nemtom, hogy a 175 szélességtől, vagy a /65 ballonosságtól, de kanyarban erősen mászott a gép orra.
Másrészt a széles kasztnin erősen hülyén álltak a felnik is, a negyvenes ET-vel.
Úgy döntöttem, 15-ös garnitúra kell télire is.
A (Viking "márkájú") felnik lefehérdtek, így egész pofásak. 2006 nyarán kapott a gép egy garnitúra Barum Bravurist. Gazdaságos megoldás: 195/50-R15.
Az aluszárny végleg lekerült.
2006.04.01 Bolondok napja :) +mellesleg a 2006os egomi tali is ekkor volt, amin még nem tudtam részt venni.
Cserés dolgok: repedt szélvédő, gyertyák, szűrők, oil, pár apróság.
Miután hozzámkerült a nagyvad,a következőket csináltam rajta.
Kapott 4 db újszerű 75%-os gumit,Continental sportcontact2 típusú,225/45 R 17 nagyságút.
Egy komplett gépi polírt,teljes leápolást,új szőnyegeket,ami harmonizál a belső színnel,szép nagy lapos króm sportkipuff véget.Ezenkívűl rendszám lecserélve uniósra,főleg,hogy sikerűlt 166-os számút intézni.Kipufogó sortömítés lett elől cserélve,új pollenszűrő berakva.
Később elromlott a jobb első ajtó központizármotorja,az is ki lett újra cserélve.
Ezek az utolsó képeim a gépről az eladása előtt.Az egyik cartárshoz került,jó kezekbe,sajnos volt vele egy kis gond,de meg lett oldva.