Blog

>> Tuning és extra-=ftc001=- // Alfa 147 2.0 TS Selespeed // 2007-05-14

Ma lett ötéves a lelkem!
Még alig vagyunk együtt, máris ünnepelünk! :)

 
>> Egyéb-=ftc001=- // Alfa 147 2.0 TS Selespeed // 2007-05-14

80000 km-rel került hozzám, tökéletesen megkímélt állapotban, én magam sem hittem, hogy ilyen még létezik.

 
>> EgyébFerke // Alfa 156 1.9 JTD SW // 2007-05-14

A 2007-es esztergomi találkozón...

 
>> EgyébFerke // Alfa 156 1.9 JTD SW // 2007-05-14

A 2006-os esztergomi találkozón...

 
>> EgyébFerke // Alfa 156 1.9 JTD SW // 2007-05-14

Találkozó

 

Motor újjáépítése
A boxerek mágusától kapott alapanyagból kiindulva vadiúj motor építése kezdődik, csakis minőségi alkatrészekből.

Elkezdődik a nagy meló...
1.Teljes kicsontozás
2. Teljes lakatolás > Teljes alapozás >megint lakatolás > újra alapozás > fényezés... de ne rohanjak ennyire előre...:)
A képeken nincs tükör! Az egy másik sprint! (donor) :)))

>> SzervizSKrisz // Alfa Spider / GTV V6 TB Rosso // 2004-03-24

2004-03-24 - A 6 hengeres 12 szelepes motor egyik hátránya a csészés szelepmegoldás. Erre nagyon oda kell figyelni és 30.000 Km-enként a szelephézagot nem árt beállítani, ha a csattogós V6-ot el akarjuk kerülni! Ez történt meg tavaszán - Hézagállítás és csészék cseréje. Valamint 100.000Km-nél a szíjak cseréje.

 

Fék felújítás kész (sárgaréz színűre galvanizálva)

>> SzervizSKrisz // Alfa Spider / GTV V6 TB Rosso // 2004-02-21

2004-02-07 - Tavasz (előtti) szervíz. Az első (és ezidáig egyetlen) hibás alaktrész a termosztát cseréje, valamint megkapta az autó a fekete elemek körbefényezését. Ekkor még híre hamva nem volt a Zender kit-nek :)