Blog
93.000 km érik a vezérlésmódosító csere,ezért Erhard cartárstól rendeltem egyet. Holnap csere,sk,remélem nem lessz semmi gond.
Alakulnak a kilométerek :) Már kezd egy kicsit sok lenni :)))))
Gumik: Dunlop SP SportMAXX, 225/40 R18 (Thanks to Lariva Gumi! :)
Felnik: A GT gyári 18-as felnije (amúgy a Toora csinálja). Szerintem a legszebb a gyári GT felnik közül :) A felniket amúgy 160 ezerért sikerült megszerezni, dobozban :)
Kicsit féltem a 18-as karikáktól, de a 145-ösömön lévő 17-esekhez képest sokkal kényelmesebb :)
Most volt időm az olajcserére. 30 ezernél akartam, de kicsit elhúzódott. Azért így is jó vagyok, nem 20, és nem is 15 ezrenként cserélem :) Az olajcserét Halásztelken, a Large Auto csinálta.
Vicces volt, mert épp olajat cseréltek egy Honda Civicben, ami Selenia olajat kapott! :):) Kár hogy nem fotóztam le!
Megvan az első közös tízezer kilométer a GT-vel :) Balesetmentesen, hibamentesen. Asszem egyszer kiégett valamelyik tompított :) 5 hónap alatt tízezer, azaz átlagban havi kétezret autózom. Nem rossz :)
Bekerültek a gumiszőnyegek, hátha jön már a tél.
Ablaktörlők (Champion) cseréje. A kupéban hátulra nem kell :)
Első féktárcsák és fékbetétek cseréje.
Karácsonyi ajándék: gyári GT szőnyeg :)
A Mikulástól egy teljes polírozást és Nanozást kapott az autóm.
Ez volt a csaliszöveg: A termék ismertetője szerint a Nano védőréteggel bevont autó jobban ellenáll a szennyeződéseknek. A rovarok, a fékpor, a kátrány, az olaj, vagy a növényi gyanta nem tud megtapadni a fényezésen, a felnin, vagy a szélvédőn. A Nano-val bevont szélvédőről pedig nagy sebességnél egyszerűen lepereg a víz, nem kell bekapcsolni az ablaktörlőt.
És bevált. A tapasztalat az, hogy 80 km/óra felett nincs szükség az ablaktörlőre. Már több hónapja fent van a nano borítás és még mindig lepereg róla a víz. Ez egy gyors benzinkúti gőzborotvázásnál nagyon praktikus, simán tisztára lehet mosni, még vileda sem kell, ha nem akarok tökéletes mosást.
Ugyancsak érdekes, hogy egy esős nap után kevésbé lesz saras-koszos az autó.
Mivel akkor még a blog lehetőség nem volt adott, ezért utólag írom be.
2007.04.25-én kivittem az autót Lakatos Gyuriékhoz, több sebből vérzett szegény.
-meg lett tisztítva az önindító, mert csúnya hangja volt
-ki lett cserélve a kuplung, mert recsegett ropogott
-ki lett cserélve a fordulatszám jeladó, mert melegen nem akart indulni a drága
-ki lett cserélve a az ablakfűtés reléje, mert nem akaródzott működni
Nem fért bele az időbe a síró klímacsapágy + töltés
És hát nem szünt meg az alapjárton fellépő csúnya kopogó hang sem, szóval ezt még orvosolni kell.
folty. köv.