Blog
Donor alkatrészek felújítása:
- önidító (marelli)
- generátor (fosch)
- gyújtáselosztó
- karbi talpak, légszűrőház és beömlői
- termosztát
- vízpumpa
mindfelkorongozva, kívül belül kitakarítva, kopó alkatrészek lecserélve újra.
Aznap amikor megvettem első utam, rögtön a Csörgő autószervízbe vezetett, ahol megtörtént az első kötelező lépések egyike. Összes folyadék cseréje. Ezzel egybekötve egy biztonsági (lélekmegnyugatós) felülvizsgálat. Motorikusan hibátlan, fékek OK, futómű OK. Amit már magam is tudtam, hogy a gyári felnin a gumik azok kukásak, de mivel úgyis 17"-esre akartam cserélni ez nem fájt annyira! :)
2006.05.01.
Donor WEBER 40 IDF karburátotok teljes felújítása kész: az alu csillogóra tisztítva, felkorongozva, minden kopóakatrész, tömítés kicserélve.
Kasztni 4 éve lakatolva, igénytelenül, de korrigálhatóan+megjelent néhány rozsdafolt, de kezdetlegesek, javíthatóak.
Fékek elég jók, majdnem újak.
Motor brutális karetergázt nyom, de a megbízhatósága még így is tűrhető.
Váltó 2-es szinkron siralmas. többi fokozat elfogadható, de a kuplung+nyelestengely halott.
Belseje embertelenül elhanyagolt: Kárpitok K.O., műanyagok hiányosak.
Elektromosság:
Totál siralmas, teljes káosz. Több a nem funkcionáló berendezés, mint a funkcionáló: világítás kiskapcsolókkal barmolva, hűtőventillátor direktben,
Terv: Súlyosan szabadidőfüggő a dolog, de remélhetőleg mielőbb elkezdődik a szétszerelés+lakatolás+fényezés+összeszerelés.
Az elsődleges cél, hogy serie II.-ből serie I. legyen, kivéve elöl a belső fékeket.
6 hónapnyi keresgélés-kutakodás, lesbenállás-lecsapás taktikával végre megvan a kicsike! A képek most készültek, az állapot elég jó, alapnak tökéletes!
Na akkor szép lassan előtúrom én is a kis memoárjaimat... Kezdjük az első lépéssel:
2003.06.14 - Az első lépés az akutt GTV-éssé válás útján! :) Megvettem az autót! :) Hibátlan full gyári állapot. Minden működik, semmi nem hiányzik, tökéletes összhang.