Blog
Most megpróbálom visszamenőleg összeszedni azokat a dolgokat, apróságokat, amik az első körben kimaradtak... Szóval: Kapott a vas egy Clarion 948-as fejegységet, 2005-ben kapott új féket (Brembo Max tárcsa, Ferrodo racing betéttel) Volt egy műszaki vizsga 2005.07 -ben, évente jönnek sorban a zöldkártyák, Végre valahára megkapta az autó a Bonalume BOV-ot és a szépséges nero szőnyegeket, rosso széllel és GTV felirattal... röviden ennyi.
Well, a hírhedt vezmód. Minden 16 szelepes Twin Spark achilles-sarka. Természetesen az enyém is kimúlt, ami jó alkalom volt arra, hogy a bennem szunnyadó boncmestert felébresszem. :-) A képeken az erdmény..
A 146-nak ültetés nélkül is elég lenn van az orra, többször sikerült többé kevésbé fennakadni az első lökhárítóval. A képeken a legdurvább eset utáni állapot látható. Egy magas fűben megbújó fatörzs-csonkra akdatam fel egy ipszilon forduló közben..
Viszont ennek kapcsán már tudom hogyan kell fel-le szerelni az első lökhárítót. Így:
-Nyisd ki a motorházetőt. :)
-A zárhídon van két csavar, amik a hűtőmaszkot fogják. Vedd ki őket.
-Most jön a nyers erő: a maszkot alul patentok fogják (pirossal bekarikázva; vigyázz a faceliftesen nem pont így vannak!), erősen kell előre húzni és lejön. Óvatosan, mert ha feszíted, könnyen eltörik.
-A maszk alatt vannak a lökhárító felső csavarjai.
-Az alsó csavarokat alulról, két lyukon át lehet elérni (zöld nyíl mutatja hova mennek). Csőkulcs, vagy dugókulcs kell hozzá.
-Most már csak a sárvédőív műanyag bélésének a patentjeit kell kiszedni és előre lehúzható a lökhárító.
Oldalt van két excentrikus tartó (ezekről kell lehúzni, mikor leveszed; zölddel bekarikázva), ezek tekergetésével lehet beállítani, hogy hogyan álljon.
Jó szerelgetést. :-)
Ilyen is van.Tapasztalatom szerint kizárólag a mentális-lóerő érzetre van hatással, de arra nagyon... :).
qrva kellemes hangja van, szeretem. A Benyáts szervízben került fel. Állítólag igen egyedi a verdám hangja tőle... :) Azért a gyári dob is megmaradt!
Ezért be költöztettünk a csomagtartóba is egy állandó lakót egy M.N.C. bitBox személyében (250W Super Woofer)
2007.04.20
Pioneer DEH-MP 3730 Mp3-as Fejegység került az autóba + újra kábelezés 2 db SAL Audio Reference 3way 165 mm-es hangszóró került a gépbe