Blog
Eltelt két év azóta, hogy elhoztam Erhardtól az autót, így ma begurítottam egy vizsgaállomásra mindenféle előkészület nélkül és természetesen átment, 2021.11.07-ig le van róla a gond.
155750 km
Mentünk egy Pilis kört , egy Boxterrel megy egy Crossfire-el. Az Alfi meglepte őket a nyomatékosságával. :)


- Levegőszűrő (Mann C15007)
- Pollenszűrő (Mann CU23009)
- Motorolaj (Selenia PE WR 5W30 4,2 liter) és olajszűrő (Mann HU 8006 Z)
- TCT hidraulikaolaj (Liqui Molly 1127 Zentralhydraulik-Öl 0,5 liter [csak a tartály])
173 732 km
Balos féltengely csukló csere. És már nem is kattog.
Egyik fórumtársnál olvastam a Ti feliratok piros betűinek piros fóliával való bevonását. Nem ezredmilliméterre pontos a vágás, de olcsó volt, és a célnak tökéletesen megfelel.
UPDATE: 1 év múlva is tökéletes, nem jött le sehol.


A vákumpumpa tömítés után nem szűnt meg az olajszivárgás. Ránézésre egy az egyben szelepfedéltömítés tömítés gyanús volt. Szépen látszott hogy csak a hengerfej és a szelepfedél közül jön az olaj oldalt és a sarkán. Már kerestem szervízt ehhez (én nem próbálkozok porlasztó kiszedéssel), és lelki szemeim előtt komoly munkadíjak, beletört porlasztók lebegtek.
Aztán kaptam egy ötletet, az ölajbeöntő tömítést. Leszedve a beöntőt látszott, hogy onnan jön. Csalóka volt, mivel a beöntőnél leszívárgó olaj (takarásban) a szelepfedél és hengerfej illesztésig folyt, majd közöttük szabályosan előrefolyt, ezért tűnt szelepfedél tömítésnek. A beöntő tömítés filléres tétel.
Olajszivárgás megszűnt.


