Blog
A sokküllős felniket lecseréltem a gyári SE felnikre. Előbbi ET35, utóbbi ET49,5. Rendes 29 mm nyomtáv szélesítés volt, a gyárival sokkal jobban viselkedik kanyarban, nem akarja nagyobb sebességnél maga alá rántani az orrát, jelentősen csökkent a túlkormányzás. A csillaggal talán jobban nézett ki, bár nem tudom, mert elfogult vagyok a gyári cuccokkal.


A spojlerek elengedtek a kuszobot a hatso ajto alatt es ujra le kell szednem, de mielott visszarakom csinalok egy kuszob es alvazvedelmet a kocsin, mert erre is nagyon rafer.
A spojlerek szerintem szepen megvedik a sotol a kuszobot, de az auto aljan kulonosen a hatso ulesek labtarto reszein szornyu lyukak vannak.
Tiger silent es Hammerite festek valamint Under Body sealing alvazvedo.
Ezt is megertuk. a parkoloban a kocsiba ulve egy nagyon ugyes angol sikeresen meghuzta az allo autot mikor o kifele tolatott a helyerol.
Szerencses vagyok, mert olyan 80-90% ban az emberek ilyenkor elhuznak es nem tesznek semmi elerhetoseget a kart szenvedett kocsira.
Felirta egy lapra a nevet es cimet valamit telefonszamot es a biztositoja nevet, ennyi.
Bocsanatot kert es elment. Ennyi itt a menete, ha megegyezessel sikerul rendezni.
A kocsit elvittem szemlere es gazdasagi totalkarosnak allapitottak meg a folyamat annyi,hogy kapok egy arat es egy roncsdijat, amiert a kocsit elviszik megsemmisiteni, na en ezt nem kertem, inkabb megcsinalom,igy csak majdnem a 3xveteli arat kizettek ki, csak ujra kellett MOT(vizsgazni) csinaltatni
Csatolok kepeket..igazan nem szornyu, csak kurva bosszanto, ajtot fogok cserelni, de elotte megnezem mennyire lehet polirozassal javitani, ugyan a horpadast sehogy….
199000 miles


Vezettem egy Ferrari 458 Italia-t: Ferrari vezetés
Az itteni blogmotor nem igazán alkalmas képekkel tűzdelt bejegyzések írására, így itt csak linkelem a máshol megírt blogbejegyzést.
A hűtőket tartó konzolt megzabálta a rozsda. Egy helyen átlyukadt a dupla lemez. Szereztem egy egészséges bontottat, lekezeltem és cseréltem.


