Blog
Az elmúlt héten rendeltem az Alfisti.net oldaláról a váltószoknyát.
Elöttem már páran cserélték és blogoltak is róla, ezt hasznos volt a számomra is!
Otci :)
Azért én megküzdöttem a müanyag kerettel. Bőr kifeszítésénél, sikerült eltörnöm a keretet... Szerencse a bőr már majdnem a helyén volt így egy kis müanyag ragasztó kellett és helyén is tartotta ahogy kell.
Összességében jó fest és tesztik :)






Néhány hete hibát jelzett az egr. P0487-0490 hibakódot írt.Többször is éreztem apró rángást, másodikban kigyorsításkor amiről azt olvastam hogy az egr is okozhatja.
Nem tudtam hogy korábban cserélték az egr-t vagy sem,és mivel a kocsiban már 274K Km van úgy gondoltam kicserélem.
Shadin blogja alapján nekiálltam a cserének. Nem volt nehéz átcserélni az újra,és legalább ezt a hibaforrást egy időre kizárhatom.

Meg lett Mankyzva a vas. Elég jó lett, na :-)))
Eljött az ideje az olaj - és szűrők cseréjének. Ezenkívül cserelve lett a klímacső, a főtengely jeladó, illetve a két hátsó kerékcsapágy.
Km.: 248.000
Mai nap lemostam, tankoltam még bele benzint, az ablakmosót kiürítettem, és feljebb fújtam a gumikat, végül kivonattam a forgalomból március 11.-ig
Tavasszal pedig indul a nagy project ezzel az autóval, nagyon várom már :)
Szinte km-re pontosan 1000 km-t használtam, ami nagyon nem sok, de csak 1 hónapot használtam ,azt is párhúzamosan a másik autóval, ergo nem napi szinten. Ez alatt nem kellett olajat rátöltenem.


2 évvel meghosszabbodott a műszaki. (Azaz újrakezdődött, mert két nappal a lejárta után sikerült Várpalotára autóznom, de psszt!) Csöri átnézte a jószágot, és kicserélt egy szakadt porvédőt a vizsga előtt.
A story hosszu es nem minden publikus...Csereljuk a 4db hatso keresztartot
Update: Ebbol ketto lett cserelve!