Blog
35 nap után újra kerekeire állt PHuBi.
A "Hátsó rész" projekt ezzel lezárult.
A következő projekt az elektronika lesz:
- tolatóradar felélesztése,
- a zene (sub) véglegesítése,
- antenna kapcsoló beépítése (Pókban is volt),
- dallamkürt (Hazárd megye lordjai?),
Ma tehát szétszedtem a középkonzolt.
Újra megtaláltam a telefon koaxát. Felfedeztem továbbá, hogy a rádió kapcsolt 12 Voltját a szivargyújtóról "vették". Nem túl szép megoldás, némi szépészeti beavatkozás kell majd neki.
Továbbra is kérdéses, hogy a plusz kapcsolókat hová teszem:
- antenna kikapcsoló
- légkürt aktiváló
- dallamváltó
- ??




Az autóm Svájcból jött, emiatt a Blue&me németül beszélt hozzám, nem igazán értettük meg egymást. A problémámra a választ ismét Shadintól kaptam meg (Köszi!), a szükséges fájlokkal együtt. (English)
A fájlokat fel kell rakni egy maximum 512MB-os (egyes leírások, weboldalak szerint lehet nagyobb is) pendrive-ra, ami FAT fájlrendszerű, az autót gyújtásra kell tenni, berakni a pendrive-ot, óracsoportok között kiírja, hogy "Language update in progress" majd, ha kész van akkor "Language update complete", ezután gyújtást levenni pendrive-ot kihúzni és készen is van, innentől már angolul beszél. Ezután már könnyen megértettük egymást és sikerült beállítanom, ehhez csak a kormányon lévő gomb kell és a settings valamint pairing szavak, ezután pedig megmutatja a pin kódot, amivel a telefon tud csatlakozni hozzá.

Még nyáron eladtam a 17-es QV felniket, a 18-as turbinák megmaradtak télre. Téli gumikból továbbra is a Michelin a kedvenc, Pilot Alpin 4 került rá 225/40R18 méretben.

-Megerkezett a téligumi
-felrakattam őket.
-Speedline-nak megkentem a száját, jövőre görgőzni kell, krokodil harapásokat el tüntetni + 4 uj gumi szükséges mivel elradíroztam őket.




Új kuplung (Valeo), főtengely és balansztengely szimeringek.
Új első felső lengőkarok (bal gyári, jobb TRW).
Új hátsó féktárcsa (Brembo) és fékbetét.
Légzsák lámpa világított, első övfeszítőket írta hibának. Kontakt hiba javítva, hibakód kiütve.
Ismét maximális elégedettség a Csörgő Autószervizzel.
Km: 179570

Hátsófék betét és tárcsa, olaj-olajszűrő csere. És hátsó ablaklmosó javítás.
79900 km
Olaj csere szürő szett csere diagnosztikai ellenőrzés átvizsgálás, szervizkönyv lepecsètelve jöhet az ujjabb 15 ezer km minden rendben a géppel

Még szeptemberben vettem, ma bekerült.
Kipróbálni még nem tudtam, mert nincs benne akku, ezért még nem raktam össze a csomagtartót.




A csomagtartó kárpit kiszerelése után ért pár meglepetés:
1. Hiányzik egy nagy doboz. Az első képen a Pók, ott bal oldalon volt. Itt (2. kép) nincs ilyen. Valószínűleg a levegőztetőt a faceliftnél másképp oldják meg. A túlfolyó tartály itt is megvan. A kék cső ami a Póknál a dobozon ment keresztül PHuBiban közvetlenül csatlakozik a meglévő doboz tetejére.
2. Átkerült a relé csoport, de ez logikus.
3. Van egy csomó csatlakozó. Gondosan le vannak szigetelve, úgyhogy gyárinak vélem. Tetőmozgatóra tippelnék, mert annak a hidraulikánál külön kábelkötege van.



Már a rádió beszerelésekor is találtam elől egy antenna kábelt. Az első képen a rádióantenna csatlakozó mögött látszik is, a feliratos kábel.
Gondoltam, jó helyen van. Nem is foglalkoztam vele.
Ma a tolató radar beszerelésekor viszont találtam a motoros antenna mellett egy Hirschman modult. Innen indul a két koax előre. Szóval van benne telefon előkészítés. Vagy valami telefonos rádió volt benne és ahhoz szerelték be.





