Blog
2017.02.20. Készülés a nyárra
2017.03.04. Tour de Balaton
2017.03.17.Kirándulás Várpalotára
2017.03.28. A Balatonra mentünk...
2017.04.01. Apátság túra
2017.04.10. Balaton light
2017.05.13. Selenia Rally
2017.05.20. Tour de Balaton II.
2017.06.01. A fene érti ezt...
2017.06.09. Nem is tudom mit kellene ide írni :-(
2017.06.11. Tour de Balaton light
2017.07.05. Elment... :-(
2017.03.03. Ébresztő!
2017.03.04. Helyzetjelentés
2017.03.17. Várpalota
2017.03.26. Megint...
2017.04.13. Szőnyeg
2017.04.15. Bekerült a szőnyeg
2017.04.29. Pár cucc
2017.05.07. Úgy döntöttem, hogy itt a tavasz...
2017.05.09. Még pár új cucc...
2017.06.01. Klímakérdés megoldása
2017.06.09. Nem is tudom mit kellene ide írni :-(
2017.06.13. Műszaki vizsga
2017.06.18. Bőrápolás
2017.06.24. Helyzetjelentés
2017.06.30. Nyomozás
2017.07.02. Kijött!
2017.07.04. Hmmmm....
2017.07.05. Megjött a gyertyakábel
2017.07.05. Elment... :-(
2017.07.06. Okmányiroda
2017.07.07. Biztosító
2017.07.09. Számvetés
2017.08.14. Hamar megunták
Eldőlt.
Fekete lesz...
...lett :-)
Holnap meglesznek az alkatrészek, a hétvégén akár talpra is állhat PHuBi.
Bár még utána kellene járni az olajfolyásoknak is.




Remélem idén is legalább akkora hó lesz,mint tavaly, úgyhogy Q4 ide vagy oda, de vettem 4 db Barum Polaris 3-at (225/55 R17 XL 101V), plusz egy méretpontos gumi tálcát a csomagtartóba. :)


Végignéztem a fékeket ,mert kis sebességről fékezvén jobb hátulról súroló hangot adott.
Arra a megállapításra jutottam,hogy a hátsó fékbetétek elkoptak, minden más jó ,sőt, szinte új. Vettem hátra új fékbetéteket, és kicseréltem.
Úgy gondoltam ,hogy a belső betét vason van ,ezért súrol ,de igazából mindegyiken volt még egy kicsi. Egyenletesen koptak, csúszkák, és a munkahenger szépen járt. Új csavarokat is kaptam hozzá ,eddig még egy autónál sem tapasztaltam ilyet.
Ezeket zsírral raktam össze, gondolván,hogy egyszer szét kell szedni.
Bárcsak az előző szerelő is így gondolta volna ,akkor nem lett volna ilyen nehéz kivenni a 4 csavart. Mellesleg jó szarok, olyan vékony a feje,hogy a csillagvillásnak kb. a 1/2-d része tud fogni rajta, és lecsúszik. Ezt az első képen is láthatjátok. (gyárival megegyező 10.9-es)
Ja, és ha lent volt a kerék lefestettem a féktárcsák belsejét ,mert ronda volt.



Történt, hogy a fiam meglátott egy képet a régi 156-ról, és kiszúrta rajta a Biscione matricákat. Azt is kitalálta, hogy a V6-ra is kellenek. Egy négyévessel nem állunk le vitatkozni, szóval lettek. :)

Hát egyedül nem egyszerű feladat! Jól jön ha van egy segítő kéz! Persze akinek van rutinja vagy tudja mit csinál annak biztos egyszerű mint egy pofon!




Règi elgyengült. Jó lenne ha màsfèl-kèt èvnèl tovàbb birnà. Ezt vàlasztottam mert 720A inditó àrama van. Hasonló aksiknak 640A v. 680A az inditója.

Azt vettem eszre hogy nem ugy huz a verda es a fordulat megugrik 3000re vagy fole is megy aztan visszaveszek a gazpedalon es laasan felgyorsul es elkezd huzni, minden sebessegvaltaskor ez van , kicsit atmentunk automataba a kuplung olyan fent fog, hogy orulok, hogy meg be tudom tenni es megy ezert most nem mozgatjuk.
1. Felso lengokarok csereje.
2. Stab palcak csereje elol es hatul. (meg nem szukseges)
3. Kuplung javitas es kettostomegu lendkerek2018. 05.
4. Felnik csereje es felujitasa
5. Elso fek tarcsak csereje Brembo-ra(ez van hatul is)
6. Csomagtarto teleszkop csere
Miota megvan meg nem volt kitisztitva (kb 3eve), de most itt az ideje. Igaz vegig le is volt falazva.
MAP szenzort megtisztitottam, kifujtam: eloszor kicsit keresgeltem, hol van, de mostmar tudom.
Valamennyire a pillango szelepet is, de azt sajnos nem tudtam egy csavar miatt levenni, mert a csavar feje el van nyirva.
OBD 2 hibak is kiolvasva, torolve.
P0235 visszajott igy le lett cserelve a MAP ssenzor.
Mostmar minden rendben.
186000 miles


1
473
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV