Blog
Októberben az őszi szünet alatt volt időm egy kicsit leállítani az autót és megcsináltattam kormányművet illetve a bölcsőt mely sajnos konstrukciós hibás és hamar rozsdás lesz. A kormányművet Budapesten kkt-nél csináltam meg 1 év garanciát kaptam. A bölcsőből már korában vettem egy másikat. Azt lekezeltetettem: elvittem homokszóróztatni illetve porfestésre. Még a kormánymű javítása zajlott addig előkészítettem az új bölcsőt felszerelésre. Ráraktam a stabilizátort illetve a motortartó, váltótartó bakokat. Amikor összeraktam az egészet olyan feszes volt a kormánymű hogy magától a kormány nem tért vissza középre. Azóta elmentem már több mint 700 km és pont olyan lett mint amilyennek lennie kell.



Sikerült rá megvennem szerintem a második legszebb gyári felnit(első a TI). Ő lesz a teli szettem(18-as) Egy jó barátom eladta nekem az ujan vásárolt gumijait (vredestein).
Sok boldogságot magamnak velük 😀
Km:78035


Az idei téltől kezdve már nem fog fázni a hátsóm a bőrüléstől.
Kínából rendeltem a 2 első ülésre, ülésfűtést.
A fűtőlapokat én raktam a bőrkárpit alá, a villamosság része egyik ismerősömre maradt, a munkahelyemen.




Lassan jönnek a hidegebb napok, úgyhogy felkerültek a téli gurulók
A nyári szettel közel 9000 km-t mentem.


A Sony fejegységem gombjai nem működtek már jól, sokszor nem érzékelt semmit se, elkezdtem nézegetni más lejatszókat és egy kinyíló navigációs fejegység mellett döntöttem.
Szinte mindent tud, amit lehet.
A sok kábel miatt elég macera volt mire a helyére került. A tolató kamera egyenlőre még nincs bekötve.
Beszereztem mellé egy új Alfa Romeos pendrivot is.






A mai napon rászántam magam a bal hátsó kerékcsapágy kicserélése.
Csak tippeltem, hogy melyik adja a hangot, eltaláltam.
Újra néma csend honol.






persze hogy akkor jön elő valami mikor megvan az olajcsere, lassan már előre tervezhetek vele... most az ablakmosó szivattyú adta fel a küzdelmet, pont ebben a csodás időkben. belevaló persze nincs, ugyhogy faragni kell kicsit, bár drága nem volt :D
Kaptam egy pár keret nélküli rendszámtáblatartót, amit fel is dobtam. Szerintem sokat dob az autón :) Nagy kár hogy kötelező az első rendszám, nélküle még mérgesebb lenne az eleje :( Az első rendszámnál játszani kellett egy kicsit, a rendszámot finoman a lökhárító ívére kellett hajtogatni, hogy ne álljon el.



3
496
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV